Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fortfarande arbetskläderna på mig..! :arghh:
För.
Varmt!

Och jag fattar fortfarande inte hur dessa byxor kan anses vara praktiska nog för arbete. De är heta när det är varmt och iskalla när det är kallt. :confused: Dessutom suger de åt sig varenda katthårstrå som kommer i närheten. Det enda praktiska är väl antalet fickor. :meh:
De som anser att byxorna är lämpliga och praktiska vid arbete har förmodligen aldrig arbetat i dom :meh:
Har också nästan runnit bort i dag i mina arbetsbyxor och vi har inget alternativ :mad:
 
Häromdagen testade jag att steka gräslöksblommor efter ett tips.

FY FAN va äckligt och beskt. Slängde dem i komposthjinken och nu stinker det äcklig lök varje gång jag lyfter locket för att slänga nåt. Får kasta innehållet och skölja hinken imorgon.

För ögonblicket har jag löst problemet genom att spreja parfym under diskbänken 🤣
 
De som anser att byxorna är lämpliga och praktiska vid arbete har förmodligen aldrig arbetat i dom :meh:
Har också nästan runnit bort i dag i mina arbetsbyxor och vi har inget alternativ :mad:
Jag har tur som jobbar inomhus och att min enhet är undanstoppad i en "källare", det är svalt där medan resten av glashuset(!) är en ugn :up: så jag plågas bara på vägen dit och från.
 

Förströr mig med roliga videos på tuben. Ska skriva klart en text om utvärderingsmodeller, men det får vara bra för idag med den biten.

Kissekatterna jagar en stackars influgen insekt om försöker hitta rätt väg ut.
 
Älskar solnedgångarna vid min lilla lya :love:
Dessutom är här tyst fast jag bor centralt. Innan hade jag landsvägen och grannens bjäbbiga hundar som skällde vid dygnets alla tider.
Och doften av Jasmin ligger tung.

30929
 
Rapport om mygg-/kattnätet: Jag stängde fönstret ganska nyss då det höll på att bli lite väl svalt och det mörknade ändå. Det gick att stänga med nätet kvar (puh!), nu får jag se imorgon om nätet överlevde natten :angel: det kan blåsa ganska rejält här nämligen..
Katten försökte buffa och se om det fanns någon väg ut ett par gånger men slutade när jag sa till - duktig katt :love:

Inga mygg hittills! :banana: En bonus! :D
 
De har varit riktigt varmt ute idag. Man ska ju inte gnälla men dom där servicebyxorna är bara jobbiga nu att ha på sig.

och katten ja hon ligger utslagen på golvet just nu
 
Lever visst på choklad idag, men det är tillåtet på födelsedagen tycker jag :d
Har också smsat lite med kollega och konstaterat att det blir klättring på lördag. Jag längtar redan :D Längtar efter att trötta ut kroppen, testa nya läskiga saker och upptäcka att det går bra och att kunna prata massor med just kollegorna. Det känns som en evighet sedan sist, trots att det var i lördags vi var där och att jag ändå träffar dem varje arbetsdag.

Klart att du ska det på födelsedagen :D

Stort grattis! :banana:

900_7775365EsQ_saluki-cupcake.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Amha
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Törnrosa
·
Fritid Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort. Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Milosari
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp