Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker komma på saker att utveckla och lägga till på mina arbetsuppgifter som jag kan skicka till chefen men jag har skitsvårt att komma på något konkret! :arghh: Alla talar i såna fina ord och jag sitter där och undrar "Vad innebär detta i praktiken?? :confused:"
 
Jag försöker lära min kropp att sova sittande med öppna ögon så jag kan ta en powernap :D Det skulle verkligen behövas efter lunch och innan det är dags att färdigställa en presentation!
Åh det vore praktiskt! Jag nickar bara till när jag försöker mig på det :angel::p
 
Kom fram till att jag inte kan be om sjukskrivning. Vill inte att morsan ska tjata (vi jobbar för samma ag och de lägger ut alla sjuka/lediga på intranätet).
Så. Bit ihop och jobba, sthu!
 
Helt slut lekt chauffför hela dagen och kört i en alldeles för varm bil som dessutom på hemvägen (utan släp som tur var) bestämde sig för att gå in i säkerhetsmode och inte passera 50.. på e20. Yäy liksom.

Kollegans bil så han får ta det på måndag :D
 
Myrinvasionen avtog rätt fort. Jag gav dem popcorn och sprayade där jag tror de tagit sig in med en flugspray.
Istället möts jag inatt av en mus i köket. 😱 Så nu inleds krig för vårt skafferi!
Insåg när gräsmattan skulle klippas att vildsvinen hade bökat upp på en massa fler ställen. Vi får inleda krig mot dem med.
Lite annat liv än i lägenhet i Sthlm!😂
 
Jag gjorde ett intressant fynd i en av mina rabatter. Är det fr.o.m. nu jag kommer att ha konstant tur och lycka i mitt liv?

IMG_20190516_130429_417.jpg
 
Vi har sett serien nu. Har bara två avsnitt kvar på Netflix. 😳
Tom sambon skulle nog kunna tänka sig leva i synd med Jamie. 😂
Hade jag haft serien på VHS så hade banden varit utslitna, om man säger så :rofl: Nu lyssnar jag på ljudboken parallell med att se serien. Brukar inte läsa böcker förrän filmerna/serierna är slut, men kan inte hålla mig längre :D
 
Jag sitter i solen i Kil och väntar på ett väldigt försenat tågbyte.
Inte har det gått någon nöd på mig dock- tog en promenad runt byn och åt sedan lunch på järnvägscafeet där jag bjöds på gratis pannkakan till efterrätt. :love::love::love:
Är nu mätt o glad och njuter av livet
 
Dör lite på grund av pollenallergi och funderar på om jag ska göra något åt det faktum att håret är mintgrönt.
 
känner mig nästan dränerad just nu. Har egentligen inte fått massor gjort men fått bort två surdegar (bildligt talat) varav en privat och en jobbrelaterad så vi får se vart det landar i slutändan.
Tänkte pausa lite nu ett tag och komma igång lite mer i trädgården som ser ut som en blandning mellan djungel, Sahara och kalfjäll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
424
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 559
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp