Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den ser ju rätt märklig ut men liknar en hästsko. Det tror jag dock inte att det är.
Påminner ja men sådär såg de inte ut förr iaf om jag jämför med de jag sett. De var förvånansvärt välgjorda även för väldigt länge sedan. Denna ser för smal ut och hårda kanter och två sömhål så långt ifrån varandra. Dessutom ganska stora hål. Nej det vore orimligt. Kanske är det någon form av beslag? Kul fynd :) är inte @tornblomma arkeolog?
 
Jag lääängtar tills jag får sluta för dagen :arghh: så ska jag smita till en affär och titta på en möbel (papasan) som jag kanske ska köpa imorgon, så kan jag kanske boka den också :angel::p
 
Påminner ja men sådär såg de inte ut förr iaf om jag jämför med de jag sett. De var förvånansvärt välgjorda även för väldigt länge sedan. Denna ser för smal ut och hårda kanter och två sömhål så långt ifrån varandra. Dessutom ganska stora hål. Nej det vore orimligt. Kanske är det någon form av beslag? Kul fynd :) är inte @tornblomma arkeolog?
Jo, det är ju just det att den är så smal och liten, plus att de 4 runda hålen sitter på stora avstånd, som gör att jag inte tror att det är en hästsko. Men vad det är vet jag inte.
 
I morse när jag skulle äta frukost möts jag av detta.. Alltså en uppslagen sida i en bok med djurspillning. Mysig frukostlektyr! Tack min romantiska karl! 😂
(Jag hade undrat om ngt djur som gjort toalett på tomten/vår väg en del)
F4E0CE00-3EB2-460D-B170-E53694F58180.jpeg
 
Sa ar det morgon igen ... och det regnar for tredje dagen i rad. :cautious: Jag vet att jag tjatade om att vi behovde regn, men jag ar redan trott pa det. 🙄 Plotsligt har temperaturerna gatt fran 28-30*C med lagom svala skona natter runt 15*C till 15-18*C dagtid med natter runt 8-10*C. Dessutom blir man ju blot.:meh:
 
Har lämnat in de nya glasögonen för åtgärder och inom 2 veckor är det sagt att de ska vara klara och förhoppningsvis kan jag se sen.
 
Så kan det vara. Jag tänker i alla fall låtsas att det är en hästsko och sätta upp den på lämpligt ställe, inklusive all rost som jag inte ska ta bort. Jag tycker föremålet är charmigt.
Jättegulligt iom att det förmodligen finns en historia kring det! Lite själ liksom..
 
Jag läste någon sida efter att om räven gör vita lämningar är det för att de ätit mycket skelettdelar. Känns rimligt att ett Lo kan göra med vad?
Jo, men inte ens det vita exemplet av rävens skit var sådär vit.
Nu får jag bara en bild av loet som ett ännu häftigare djur som tuggar i sig skelett som ingenting, som popcorn :cool::love:
 
Jo, men inte ens det vita exemplet av rävens skit var sådär vit.
Nu får jag bara en bild av loet som ett ännu häftigare djur som tuggar i sig skelett som ingenting, som popcorn :cool::love:
Jag kan försöka komma ihåg och kolla upp Lo-spillningarna åt dig till ikväll. Så du slipper sömnlösa nätter pga den här mkt viktiga frågan. Jag förstår fullt! 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
424
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 567
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp