Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ingen motion av ponny ikväll, kom iväg senare än jag tänkt. Men nu är de nattade i alla fall och nu ska jag natta mig själv.
 
Usch vad varmt det är! Känner hur jag sakta men säkert smälter bort...
Har en fläkt men ljudet gör att jag inte kan sova. Kan inte ha fönstret öppet för katten.
Så jag får svettas. Vaaaarmt
 
Ingen outfit är komplett utan gula kattsockar!
15576422781255811906410061321661.jpg
 
Ledig idag. Har inte gjort ett skit. Nu tar jag ett glas vin och en cigg på verandan!

Har fått nys om att ett av mina favorithus här på ön kanske är till salu.... inte för att jag och sambon planerar husköp direkt men investeraren i mig har vaknat (efter några år sedan jag sålde min sista investering i Swede-town)!! Nu vill jag lära mig om den Australienska marknaden :devil:
 
Ledig idag. Har inte gjort ett skit. Nu tar jag ett glas vin och en cigg på verandan!

Har fått nys om att ett av mina favorithus här på ön kanske är till salu.... inte för att jag och sambon planerar husköp direkt men investeraren i mig har vaknat (efter några år sedan jag sålde min sista investering i Swede-town)!! Nu vill jag lära mig om den Australienska marknaden :devil:
låter spännande!
 
Det är mors dag här och dottern är hos pappan. Hon önskade mig precis glad mors dag. Blev lite ledsen över att hon inte är hos mig idag.
Att gå ensam och äta en mors dags bakelse känns inte så lockande.
 
Har lyckats lägga jobbet åt sidan mentalt och ägnat morgonen åt att göra en upphöjd rabatt längs med baksidan på carporten av en massa byasten vi plockat upp när vi eliminerade en gammal uteplats bakom stallet. Grannarna på andra sidan vägen hatar våra trädgårdsprojekt, de anser att vi förstör deras utsikt över de "vackra åkrarna" som ligger bakom vår tomt genom att plantera växter och göra rabatter. Vi har besvarat deras gnäll genom att plantera ett stort träd mitt i deras "utsikt"... Just nu sitter jag och väntar på att stenlimmet ska härda så jag kan börja ösa i jord.
 
Har lyckats lägga jobbet åt sidan mentalt och ägnat morgonen åt att göra en upphöjd rabatt längs med baksidan på carporten av en massa byasten vi plockat upp när vi eliminerade en gammal uteplats bakom stallet. Grannarna på andra sidan vägen hatar våra trädgårdsprojekt, de anser att vi förstör deras utsikt över de "vackra åkrarna" som ligger bakom vår tomt genom att plantera växter och göra rabatter. Vi har besvarat deras gnäll genom att plantera ett stort träd mitt i deras "utsikt"... Just nu sitter jag och väntar på att stenlimmet ska härda så jag kan börja ösa i jord.
Att folk orkar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
422
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 534
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp