Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvicknat till nu. Jag tål inte utekvällar. En trevligt sen fredag med vin och god mat - möjligen med något excess på just vinet - så är jag halvt däckad dan efter. Tur att kissarna är lika slöa som sin människa. En kisse snarkandes i sängen. En kisse snarkandes på ullfällen. En människa snarkandes i soffan. Så har dagen sett ut.
 
Jag undrar hur många fler än jag som har rengjort ett duschmunstycke på sin 50-års-dag..... :D ?! Det har varit dålig tryck på vattnet i duschen länge, så idag "bäddade jag in" munstycket i ättikssprit en stund. Myyyyyycket "guck" lossnade, och det verkar ha blivit bättre vattenflöde! När jag höll på att greja med det märkte jag att de små gröna "plupparna" på duschmunstycket är små gummibitar som man kan trycka in (sedan far de ut igen när man släpper). Vad är poängen med dem egentligen :confused: ???
 
Igen :arghh: jag får ju bara biverkningar.. Läkaren ska ringa mig på torsdag, jag försöker stå ut tills dess

Är aggressiviteten okontrollerbar på något sätt eller bidrar den till att du gör saker som blir problematiska för dig? Måste vara väldigt obehagligt för dig oavsett, givetvis! :( Tänker dock att aggression som känsla inte behöver vara farligt på något sätt - beroende på hur man agerar i känslan vill säga?
Har läkaren lyft att det ofta uppstår biverkningar vid läkemedelsinsättning (två-fyra veckor) men vilka oftast även är övergående?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
424
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 569
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp