Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackars sambon har fått ryggskott. Så jävla ironiskt med kiropraktor med ryggskott. Han hjälper alltid andra med sånt. Men det är svårt för honom att få hjälp. Speciellt nu när vi bor i skogen och närmsta och tillräckligt kunniga är 1 h bort.
Han hasar nu runt sned som jag vet inte vad med gräsklipparen. Hur kan man tycka det är kul att klippa gräs?😂
Jag drar till stallet istället. 👍
 
Dammsugit och torkat golv
Så nu ska jag starta lite nytt kaffe, kolla tv en stund och sen sova
Ska skura handfatet på toa imorgon
Sen kan spekulanterna komma hur mycket de vill 😂
 
Ska hyresvärden sälja?
Japp
Fast huset är eg inte på marknaden just nu men det hade ringt två olika från Stockholm och velat kolla så en kommer på tisdag och en på fredag.
Hv börjar bli till åren och inget av barnen vill ta över så.
Men höjs kallhyran kan jag inte bo kvar, det blir för dyrt.
 
Mormor har tydligen sparat all post som vi barnbarn någonsin skickat till henne och morfar :love: :heart

Här är ett brev jag skickade till mormor och morfar som 7 åring:
CCBF0418-7E9D-4FF7-8852-0CFF296A65A9.jpeg


Hoppas att bilden kom med... jag har aldrig lagt in en bilder här tidigare, så jag vet inte om jag gjort rätt.
 
Idag har jag varit ute och plockat ramslök och jag bara känner i varenda cell i min kropp att det är det jag ska göra med mitt liv!
Kanske inte direkt plocka ramslök, men vara utomhus och plocka min mat, odla eget osv. Drömmen är en liten lagom stuga ute på landet där jag kan ha min potatisåker, äppellund, bärbuskar etc. Ge mig nu!
 
Idag har jag varit ute och plockat ramslök och jag bara känner i varenda cell i min kropp att det är det jag ska göra med mitt liv!
Kanske inte direkt plocka ramslök, men vara utomhus och plocka min mat, odla eget osv. Drömmen är en liten lagom stuga ute på landet där jag kan ha min potatisåker, äppellund, bärbuskar etc. Ge mig nu!
Om inte det är meningen med livet, så säg. Att göra saker själv och leva med naturen, inte mot den. Hade samma uppvaknande som du för två somrar sen. Nu bor jag i en lagom stuga på landet och har börjat lite smått. Helt fantastiskt! :love:
 
Tyskar...Chefen ringer mig varje kväll och ger mig schemat för nästa dag. Och jag måste alltid fråga om en massa detaljer som chefen inte nämner. Imorgon har jag en körning från hus 5. Jomenvisst. Det finns två hus 5 på helt olika adresser. Och idag fick jag veta att jag har gjort fel med tidrapporterna.
 
Kollar Rouge Invitationals (crossfit-tävling) :love: så glad att hela tävlingen streamas på youtube. Inte sett något i helgen så har massa timmar framför mig!
 
Har fortfarande inte bestämt om jag ska till jobbet eller inte. Jag mår ju inte bra, men jobbet är så enkelt att det känns löjligt att stanna hemma.. Jag börjar om 20 minuter och åker om 10 så jag får bestämma mig fort.
 
Det blir inget jobb. Jag satte mig i bilen och händerna började skaka.. Ringde och sjukanmälde mig. Känns inte alls bra nu.. Pulsen går inte ner, jag oroar mig för vad kollegorna ska säga och vilket gnäll det kommer bli när jag är tillbaka. Det kanske hade varit bättre att jobba ändå..
Nej. Det hade inte varit bättre att jobba. Mår du inte tillräckligt bra för att jobba så ska du inte tvinga dig till det pga dumma kollegor. Då får du antingen ta upp det med kollegorna, chefen eller byta jobb.
 
Nej. Det hade inte varit bättre att jobba. Mår du inte tillräckligt bra för att jobba så ska du inte tvinga dig till det pga dumma kollegor. Då får du antingen ta upp det med kollegorna, chefen eller byta jobb.

Chefen är lika god kålsupare hon.. Jag ska byta jobb, med glädje. Mitt vikariat är slut sista juni. Jag har ingen plan för framtiden men det löser sig alltid.
Alla vet att min närmsta kollega gnäller men ingen gör något, ingen säger något. Jag har sagt ifrån flera gånger med resultat att hon gnäller ännu mer och dessutom är sur på mig...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
424
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 559
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp