Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det suger ju verkligen att vara fattig när man ser denna lägga på Hemnet: :arghh:

rimage.php

rimage.php


Skjut. mig. nu...

Och jag har nyss skickat iväg en ansökan på en liten lya i Uddevalla. Tror knappast den är i den här standarden :cautious:
 
Bokat klipptid till imorgon. Hur ska man klippa sig?! Jag har långt, rakt hår och lugg.. men börjar vilja ha frisyr men behålla längden. Vad är modernt numera ens?! :nailbiting:
Är det värt att göra en hårtråd med så kort varsel? :D :angel:
 
Och jag har nyss skickat iväg en ansökan på en liten lya i Uddevalla. Tror knappast den är i den här standarden :cautious:

Denna lär ju vara rejält nedgången... ngn galning har även lagt plastmatta och typ spånskivor med plasthandtag i köket...och badrummet är inte med på bild... just sayin :angel: Ska nog inte ses som ett gott tecken ;) Kommer kosta multum att renovera. Hoppas att det görs varsamt...
 
Har spenderat förmiddagen med att sitta på loftet med en kopp kaffe och kolla på BBC versionen av Pride and Prejudice. OMG kan inte hantera hur het Mr Darcys sociala awkwardnes äääääääär 🤪

Har verkligen kommit fram till att jag älskar män som hatar mänskligheten typ. Kommer ihåg han greven som aldrig gick ut och endast satt hemma och slipade på sina barockmöbler. Dröm haha. Gick verkligen igång på att hans sociala no-skills. Tyvärr var han lite för psykiskt labil.
 
Denna lär ju vara rejält nedgången... ngn galning har även lagt plastmatta och typ spånskivor med plasthandtag i köket...och badrummet är inte med på bild... just sayin :angel: Ska nog inte ses som ett gott tecken ;) Kommer kosta multum att renovera. Hoppas att det görs varsamt...

Det har säkert bott en massmördare där som haft tortyrkammare i klädkammaren och likdelar i frysen. Och nu spökar alla offer där. Ovanpå bor en skitkass trummis som repar hela nätterna och vägg i vägg bor en man som har spindeluppfödning, och de rymmer jämt!
 
Har verkligen kommit fram till att jag älskar män som hatar mänskligheten typ. Kommer ihåg han greven som aldrig gick ut och endast satt hemma och slipade på sina barockmöbler. Dröm haha. Gick verkligen igång på att hans sociala no-skills. Tyvärr var han lite för psykiskt labil.
:rofl:
Du hade älskat att vara hos mig och sambon då! Vi hatar folk och bävar inför att de tre sommarhusen vi har till grannar kommer fyllas :nailbiting: Vi vägrade vara med på deras traditionsenliga valborgsfirande som de haft i över 30 år..:angel:

(Dock på riktigt. Hur kan de förvänta sig att vi ska vara en del av detta? Och dessutom stå för huvudrätten! Aldrig i livet att jag lagar mat och firar valborg med människor jag inte känner när vi knappt ens firar jul :mad:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 257
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
432
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 597
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp