Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar att duscha, det är ju helt underbart att känna hur dagens svett och vedermödor bara rinner av en tillsammans med duschtvålen och schampot och sen kliva ut gosigt varm, ren och fräsch :love:

Och på det temat, så har jag nu nyduschad, iförd fluffiga morgonrocken och dito fluffiga sockar parkerat mig på soffan :up:
 
Trött idag och tänkte sova tidigt. Ligger nu i sängen med myggfönster isatt och lyssnar på djurlivet ute. Underbart!❤

Här körde just blåljus förbi i all hast och sen tutade en båt förbi nedanför

30087
 
Har verkligen kommit fram till att jag älskar män som hatar mänskligheten typ. Kommer ihåg han greven som aldrig gick ut och endast satt hemma och slipade på sina barockmöbler. Dröm haha. Gick verkligen igång på att hans sociala no-skills. Tyvärr var han lite för psykiskt labil.
Inte för att jag någonsin suktat efter en greve, men utöver det så verkar vi ha samma läggning! :D
 
Jag älskar att duscha, det är ju helt underbart att känna hur dagens svett och vedermödor bara rinner av en tillsammans med duschtvålen och schampot och sen kliva ut gosigt varm, ren och fräsch :love:

Och på det temat, så har jag nu nyduschad, iförd fluffiga morgonrocken och dito fluffiga sockar parkerat mig på soffan :up:
Det är något liknande för mig nu. Först tog jag fotbad, filade fötterna noga osv. Sedan duschade jag hela mig. Nu har jag smort in fötterna med en rysligt bra fotkräm, på med mjuka strumpor och lagt mig i sängen. Det är SÅ skönt. Känns som om hela jag är ny ungefär.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
436
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 610
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp