Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ar interresant hur vi anvander spraket...
rescue.jpg
 
Tycker det är så mysigt med dina utsiktsbilder. Min bästa vän bor på andra sidan bron mer mot/mittemot slottet.
Hinner inte träffas mycket nu och känner på ngt vis lite connection av dina bilder. 😍
Jag jobbade på andra sidan i många år. Hade utsikt mot kanalen. Bodde i Birkastan.
 
Sitter och funderar på om jag ska pallra mig iväg till simhallen innan jobb eller inte.

Simmade igår men trillade strax innan och hade väldigt svårt att koppla bort smärtan då det sved (svider) ganska rejält. Pallade bara 14 längder istället för 30. 😔

Är rädd att det bör något liknande idag men lite är väl bättre än inget?

received_2450762538291316.jpeg
 
Usch, inte kunnat sova. Dels ont i ryggen, dels väldigt varmt. Dels katastroftankar om chefen inte släpper mig tidigare så får jag inget jobb (och jag tror inte hon släpper tidigare..).
Men ingen idé att oroa sig nu. Ska prata med henne vid åtta, får se då vad som händer.

Nu kaffe!
 
Daghunden är här idag och några dagar framöver :) Min snälla pappa levererade hundmat i morse när han åkte förbi påväg till jobbet, ungarna är på dagis och fritids. Jag ska jobba en timme sen flytta islandshästarna till gräshagen så kan dom gå där tills jag ska motionera dom på min lunchrast :) Redan bra varmt ute! Ska springa Vårruset ikväll, kommer bli svettigt!
 
Det är något liknande för mig nu. Först tog jag fotbad, filade fötterna noga osv. Sedan duschade jag hela mig. Nu har jag smort in fötterna med en rysligt bra fotkräm, på med mjuka strumpor och lagt mig i sängen. Det är SÅ skönt. Känns som om hela jag är ny ungefär.
Får man fråga vad det är för kräm? :)

Mvh en som måste ta tag i sina hälar snart så de inte spricker igen..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Amha
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Törnrosa
·
Fritid Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort. Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Milosari
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp