Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemkommen efter ärenderunda på stan. Jag har varit dunderförkyld med feber sen i fredags så nu känner jag mig som ett utskitet äppelmos med huvudvärk!
Ska ta och sova en stund innan jag packar inköpta flyttkartonger mm ur bilen.
 
Har ägnat dagen åt städning :meh:
Inte kul till att börja med, men inte blev det bättre av att en svala flyger in i huset och två glada (läs galna) fågelhundar tycker att den är jaktbar... dessutom hann den skita innan jag lyckades få ut den och hundarna = omtag med moppen :mad:

Nu lugna nerverna med kaffe :p
 
Hotellägare kanske?
Eller någon med många dörrar/ entréer??

Fast nej kanske inte ändå 🤔

Istället för blompinnar?
Stor släkt?
Sälja vidare i annat land?
Bygga en grind och ha dessa som prydnad?
Staket och dra något genom lilla öppningen, se det blir som ett ministaket?
Lättast hade ju varit att bara fråga, men tippar ändå också på hotell eller liknande :D
 
Har ägnat dagen åt städning :meh:
Inte kul till att börja med, men inte blev det bättre av att en svala flyger in i huset och två glada (läs galna) fågelhundar tycker att den är jaktbar... dessutom hann den skita innan jag lyckades få ut den och hundarna = omtag med moppen :mad:

Nu lugna nerverna med kaffe :p
Den ville kanske bara hälsa på hos Skatan? Kolla läget liksom?!
 
Råkade handla på Lyko :nailbiting: Men en gång i tiden när jag ville bli make up artist och var extremt haj på allt vad skönhet heter så använde jag endast Lanzas Healing Moisture-produkter och Lyko hade kampanj på just dom. Såatteh. Mitt hår behöver det! DET SA MIN FRISÖR FAKTISS!!!

Men jag fyller år på lördag så tänker att jag kanske får en slant av någon som kan gå till detta :angel:
 
Funderar på vad jag ska äta till middag... blir lite sugen på den där grekiska restaurangen som jag tror att man kan ta med sig mat hem från. :cautious:
 
Har i panik varit nere till frissan och snabbfixat håret. Sitter nu och svettas. Fattar inte varför det är så jävla kladdigt liksom? Har till och med handsvett kaoooz. Sen skickade min kompis ett kort på vad hon skulle ha på sig och jag kände mig som en trist blahhhh -tant. Så nu vet jag inte vad jag ska ta på mig, om jag ens har ngt. Tog ett glas prosecco och sitter och prokastinerar i soffan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
422
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 534
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp