Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch.. Trodde jag skulle få sova länge idag när jag varit uppe halva natten och tittat på tv. Men icke. Blev ca 5 h i natt med. Lagom pigg nu.

Borde plantera om tomat- och chiliplantor. De är sen länge för stora för pluggboxen.. Har nog inte krukor till alla bara. Och jorden står ute, det regnar och jag är bara allmänt negativ.
Dricker kaffe istället och tar tag i resten sen.
Borde vattna blommorna, de ser lite ledsna ut.

Orkar du inte plantera om dem klarar de sig ett tag till. Odling ska vara roligt och jag har ofta skjutit upp att plantera om när jag inte orkat just för att odlingen ska vara något positivt för mig, inte ett måste.

Ta hand om dig :heart
 
Sitter på verandan en timme tidigare än vanligt, ska åka och fodra om en stund.

Australien hade val igår. Visste ni att alla medborgare MÅSTE gå och rösta här, annars får de böter!?

Jag är riktigt dåligt insatt i Aus-politik och det verkar de flesta australiensare också vara.
Efter idag är jag ledig 2 dagar och ska nog ägna några timmar då att läsa på lite
Va? Ni får böter om ni inte röstar på en europeisk danstävling?!

Snacka om att ta bort det roliga :crazy:
 
Oj då, jag kom precis upp..... :o Måste vara den jättehårda 50-års-festen igår (som inte existerade) :D ! Nä då. Jag var uppe vid 5-tiden som vanligt och släppte ut hästarna. Kröp sedan tillbaks i sängen igen och somnade (och somnade om ett par gånger) igen...... Det är SKÖNT att få sova ut ibland, men man känner sig lite yr när man vaknar.... ;)
 
Här skiner solen samtidigt som det är väldigt mörka moln på himlen, funderar på vad vädret tänker hitta på idag om jag kan gå en promenad senare.
 
Fantastisk kväll igår . hade jättetrevligt igår , tur man har en bra chef som är bara bäst i alla lägen
 
Försov mig i morse, så jag kom senare till jobbet. Men jobbade ikapp det, så jag gick hem vid vanlig tid ändå
Ska hem, slänga jobbkläderna i maskinen. Städa 3 kar.
Sälja ytterfiltret
Slöa resten av dan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Amha
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Törnrosa
·
Fritid Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort. Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Milosari
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp