Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spontandansade på gatan inatt! Hade det varit nån annanstans än i stela Sthlm hade ngn hängt på. Men gjorde mitt bästa för att sprida lite Havanna-vibes :D

29944
 
Idag är en sån där dag där jag egentligen bara vill ligga i sängen och stirra upp i taket och inte göra något alls. Har ungefär noll energi lagrat, en känsla jag verkligen hatar. Tänker om jag siktar in mig på bara en av sakerna i taget istället för att stirra mig blind på min att göra-lista så kanske det går lite lättare.
 
Sitter och förbereder mig för att opponera och ventilera uppsats imorgon. Känns både kul och lite otäckt! Har bara min egen presentation att finslipa, papper att skriva ut och inköp av adapter till min dator kvar innan jag kan ta kväll.

@tornblomma skulle säga att det är ganska äckelkvavt ute nu (och då håller jag till på Norra Djurgården).
 
Skulle kolla hur mycket pengar jag har kvar innan jag drog till affären och la märke till att jag har bara 10kr kvar... då var den nån räkning som hade dragits.
10kr till fredag... kan knappt köpa något för det.
 
Ska jag vara ordentlig och rensa ogräs på framsidan eller ska jag sy? Eller kanske gå en promenad?

Har inte bestämt mig om jobbet imorgon. Är fortfarande extremt lättretad och mår inget vidare. Men stannar jag hemma kommer jag ha en extremt gnällig kollega när jag kommer tillbaka.. Och morsan kommer ifrågasätta varför jag är hemma.
Äsch jag vet inte. Kanske bita ihop ändå. Det är bara 27 dagar kvar.
 
En kund bad mig köpa Bonduelle majs i 3 pack som var på extrapris i en affär. Jomenvisst, inga problem. Åker förbi den affären flera gånger dagligen. Hon är rädd om sina beviljade km med färdtjänst och för mig är det inga problem. Ja, jag vet. Alla säjer att jag är för snäll.
Hon ville ha 2x3 förpackningar. Idag upptäcker dottern att jag har köpt en pack med majs och en med ärtor pch morötter. Blir så trött på mig själv. Jag som tyckte att jag börjar må bättre...
 
Väntar på maten
Katten går runt och jamar för hon känner lukten av mat.
Sen dammsuga och torka golv och så är det dags för sängen
 
Svärfar och sambon servar och meckar med min rishög inför besiktning. Bytt två styrleder bla :o
Som betalning/straff var jag tvungen att tvätta och städa sambons BMW. Så fruktansvärt förjävla tråkigt! :rage: Att han dessutom är halvpedant och har fixat bilar hela livet gör inte det hela roligare.
Skräp. :cautious:

(Och ja, jag är otacksam! Jag hatar bilar. Iaf idag. Tydligen. :D )
 
Har tråkigt. Är trött. Kan ju inte gärna gå och lägga mig redan..
Får väl sortera och städa i syrummet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka med Viking Line. Det är första gången jag reser utomlands i vuxen ålder och jag reser ensam (med hundarna). Jag planerar...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: Amha
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
434
Senast: Jeps
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Törnrosa
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 610
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp