Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
For tidigt från jobbet för sedvanlig provtagning på vårdcentralen. Kom hem och hade storstilade planer. Det föll pladask när det började spöregna.

Jag tappade lusten till det mesta. Orkade intee ens göra mat. så jag åt en bit fetaost (hela tallriksmodellen yey.... :grin: ) och hällde upp ett glas vin. Avnjöt vinet till Från Lark Rise till Candleford och nu funderar jag allvarligt på om det inte är läggdags....?
 
For tidigt från jobbet för sedvanlig provtagning på vårdcentralen. Kom hem och hade storstilade planer. Det föll pladask när det började spöregna.

Jag tappade lusten till det mesta. Orkade intee ens göra mat. så jag åt en bit fetaost (hela tallriksmodellen yey.... :grin: ) och hällde upp ett glas vin. Avnjöt vinet till Från Lark Rise till Candleford och nu funderar jag allvarligt på om det inte är läggdags....?
Hmmmm, fetaost och vin... är det tallriksmodellen 2.0 :d :D
 
For tidigt från jobbet för sedvanlig provtagning på vårdcentralen. Kom hem och hade storstilade planer. Det föll pladask när det började spöregna.

Jag tappade lusten till det mesta. Orkade intee ens göra mat. så jag åt en bit fetaost (hela tallriksmodellen yey.... :grin: ) och hällde upp ett glas vin. Avnjöt vinet till Från Lark Rise till Candleford och nu funderar jag allvarligt på om det inte är läggdags....?

Åh, där sa du nått!
Fetaost!! Jag har ju vattenmelon också. Det måste jag tärna ihop.

Tack :up:
 

Bifogade filer

  • 20190618_192807.jpg
    20190618_192807.jpg
    297,7 KB · Visningar: 28
Bakar syltkakor.... :)

En sak jag verkligen uppskattar med sommaren är att allting (fisk, korv, köttbullar, osv osv osv) är gott tillsammans med färskpotatis och creme fraiche. Ja, man behöver inte ens något mer än potatis, creme fraiche och en god sallad egentligen.... Det blir så enkelt och lättlagat :) !
 
Borde sova men sitter istället och lyssnar på Lana Del Rey. Jag som ska upp tidigt och dessutom klättra efter jobbet :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
902
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 409
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp