Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Euw! Nu har företagets instagram fått sin första dick-pic. Eller tom en video på en man som.. ja..myser med sig själv.
Vem fasen gör sånt, skickar såna dm till ett företag?

Har också fått mkt skumt besök på hemsidan av flera hundra personer i USA, Canada och Frankrike igår. Vi har ju svensk domän och allt står på svenska. Vi brukar max ha några per vecka därifrån som kommit fel typ och bara kikat på någon sida. Men här har en massa gått igenom varenda sida och produkt. Konstigt! Kanske är några robotar eller ngt..
 
Euw! Nu har företagets instagram fått sin första dick-pic. Eller tom en video på en man som.. ja..myser med sig själv.
Vem fasen gör sånt, skickar såna dm till ett företag?

Har också fått mkt skumt besök på hemsidan av flera hundra personer i USA, Canada och Frankrike igår. Vi har ju svensk domän och allt står på svenska. Vi brukar max ha några per vecka därifrån som kommit fel typ och bara kikat på någon sida. Men här har en massa gått igenom varenda sida och produkt. Konstigt! Kanske är några robotar eller ngt..
Fanns det någon bild på ridstövlar? :grin:
 
Jaha, vad gör jag nu? Städat färdigt för dagen, typ O_o är inte mycket att göra på en skola när det är sommarlov... Jag vill också ha sommarlov! Hur gott vore inte det? Men jag får bara en vecka semester...
 
Euw! Nu har företagets instagram fått sin första dick-pic. Eller tom en video på en man som.. ja..myser med sig själv.
Vem fasen gör sånt, skickar såna dm till ett företag?

Har också fått mkt skumt besök på hemsidan av flera hundra personer i USA, Canada och Frankrike igår. Vi har ju svensk domän och allt står på svenska. Vi brukar max ha några per vecka därifrån som kommit fel typ och bara kikat på någon sida. Men här har en massa gått igenom varenda sida och produkt. Konstigt! Kanske är några robotar eller ngt..
Vad märkligt. Någonting måste hänt?
Tragiskt. Hatar åska :(
 
Ledig förmiddag och vad sker? Jo en liiiten liiiten mygga väckte mig för snart två timmar sedan. Så nu sitter jag uppe och druckit te, ätit en macka och tänt i spisen (ruggigt ute). Vilken slöseri på en sovmorgon. Men teet var himlagott!
 
Besökt lokala hund/jakt-butiken, så trevlig! Trim, veterinär två ggr i veckan, kloklipp 60 spänn och allt färskfoder man kan tänka sig. Dessutom supertrevlig personal. Hur många ggr har jag saknat stan min första vecka? NOLL :D Nu kaffe i uterummet!
 
Sitter och funderar över hur länge jag kan avvakta att ge mig ut i åskregnet. Vidare så förebereder jag en presentation till morgondagen samt skickar mail högt och lågt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
899
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 374
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp