Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Faderskapet fyller jämnt i morgon, så jag har först bakat ohemult stora bröd, skivat eländena i jämtjocka sjok och sen monterat smörgåstårtor :cautious:

64512213_2864520466898734_2997796797906157568_n.jpg


64246973_2864520506898730_6050848616363327488_n.jpg


Nån konditor kommer jag aldrig att bli :D men smaker kan jag, så de är helt outstanding goda :d
Jag tycker att de är jättefina.... :) Vad har du för fyllningar?
 
Vattenpipa fanns även på ”din tid”. Var jättevanligt att vi rökte vattenpipa i samband med fest eller högtid. Numer är alla för vuxna med barn och hela den karusellen så allas vattenpipor står väl nånstans och samlar damm istället :cool:
Jag tror snarare att jag hamnade mellan två tider. De var ju poppis runt 70-80-talet va? Eller 90?
Och sen försvann de lite, men nu verkar de vara på uppsving igen?
 
Nu har jag tamejfasen varit duktig! Jag har dammsugit 💪 visserligen inte helt överallt men lägenheten ser iallafall ren ut inför avresan så man slipper komma hem till ett smutsigt hem :D
 
Bakar lite nu ikväll.
Vi ska ha säsongsavslutning i föreningen på onsdag kväll. Först en rundtur i Botan. Sedan fika i parken efteråt.
 
Faderskapet fyller jämnt i morgon, så jag har först bakat ohemult stora bröd, skivat eländena i jämtjocka sjok och sen monterat smörgåstårtor :cautious:

64512213_2864520466898734_2997796797906157568_n.jpg


64246973_2864520506898730_6050848616363327488_n.jpg


Nån konditor kommer jag aldrig att bli :D men smaker kan jag, så de är helt outstanding goda :d

Jag är så satans hungrig och har varit sugen på räkor och någon röra på bröd ett tag. Det där så vansinnigt gott ut!
Tycker de var fina också!
 
Medan jag sitter i min "fåtölj" så ligger katten på bänken intill och jag ser hela tiden i ögonvrån en svanstipp vicka upp och ned medan hon sover :D:love:
 
Jag tror snarare att jag hamnade mellan två tider. De var ju poppis runt 70-80-talet va? Eller 90?
Och sen försvann de lite, men nu verkar de vara på uppsving igen?
Jag tycker det varit mer eller mindre samma, snarare mer från 90-talet och framåt. 70-talet var iofs flum men de körde väl lite annat då också :D
 
Sitter och undrar om jag verkligen klarar av mitt jobb.
kan inte slappna av efter dagens saker att göra.
närminnet är dåligt, och känner mig låg,
men det jag vara tandvärken som jävlas. på onsdag sliper jag den i alla fall.
 
Eftersom den här moderatorn fick en smärre hjärtinfarkt när hon gick in i tråden och råkade se bilden så har hon nu lagt den bakom en spoiler! Fyyyy vilken läskig sak, jag hade fått panik bara av att veta att jag hade lite av dens nät på mig! :nailbiting:

Tagga gärna mig eller LenaH nästa gång så ser vi det snabbare! :)

Tack så mycket.
Jag tänkte inte ens på att det finns människor som reagerar starkt även på bilder på spindlar, det borde jag ha gjort och ska komma ihåg till nästa gång!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
900
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 389
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp