Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Telefonkö...

Automatiska tal-saken "det är väldigt många som söker just nu, din väntetid beräknas vara 1 minut"
Väldigt många söker men ändå bara 1 minut väntetid? :D Önskar att det hade varit likadant på passexpeditionen, där fick jag vänta 1h efter min bokade tid innan de ens ropade upp mitt nr :meh:
 
Ringde hc idag för att få i af telefonkontakt med nån läkare och den jag pratade med där hade heller aldrig hört talas om plågan :cautious: men jag blir i af uppringd av någon läkare i morgon em och förhoppningsvis vet den vad jag pratar om. Börjar bli lite tröttsamt att behöva ge en snabb "föreläsning" om vad det är jag har..
 
Åkte iväg till Siggefora sjön med Tinget. Väl framme så var det inget badväder, så det fick bli en lunch på campingen där.
Åkte in till Heby och en loppis där. Hittade lite böcker iaf
 
På midsommarafton fick jag reprimander av grannen för att jag inte tar hand om mina fötter. Jag har väldiga förhårdnader som lär leda till självsprickor senare i livet.
”Så kan en ung kvinna inte gå runt! Man måste ta väl hand om sina fötter - känn på mina!” Varpå han la upp en löjligt mjuk och välvårdad fot i mitt knä. ”Du ska få en salva av mig som jag köper i Tyskland. Den är den absolut bästa!”

Idag när jag kom dit kom han, mycket riktigt, med salvan och tydliga instruktioner. Så nu sitter jag med filade, badade, insmorda och strumpbeklädda fötter. Han var tydlig med att jag skulle ha vita bomullsstrumpor men jag hade bara svarta i polyester.. hoppas det går an ändå! :D

Seriöst. Jag älskar mina grannar mer för varje dag! Kommer bli så tomt i höst när de åker tillbaka till Spanien. (Lär dock behöva lägga levern i mjölk efter denna sommaren pga allt vindrickande!)
 
Väntar på att barnen ska komma till ro så jag kan smita ut och flytta rätt hästarna för natten. Sen får det bli kvällsmat och dusch :)
 
och du som skulle börja banta igår?

Frös ner allt utom en lille bulleeeee... Kommer tina upp och bjuda @athena_arabians på rubbet när hon kommer på besök! :D

Roligt även att jag hann tänka: ”skumt att det står Maud, hon har skrivit fel namn:

32015


:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 046
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 291
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp