Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Minusgrader när jag gav mig ut för att avverka min halvmil. Men en fin morgon ändå.
Nu har jag druckit först koppen och ska snart hämta nummer två. Det bästa på hela dagen.
Sen måste jag ta tag i en tråkig sak på jobbet.
Ikväll ska jag äntligen fixa håret.
FAD96B3F-88E9-44FD-A6F2-791F1C648C51.jpeg
 
Vaken. Barnet är som en trött tonåring 😅

Första mötet är kl 08, sista slutade vi 16.30 och var sent följt av samtal med polis, rymlingar, jourhemskonsulent osv. Idag behöver jag klämma in ett privat samtal till Skatteverket också. Hahahahahaha. 😵‍💫
 
Usch så ruggigt det är. Hoppas det minskar folkhavet på valborg, kan man ju alltid drömma om :angel: har ingen aning om vad vi ska göra då. Skulle ha varit på ridskolan och slippa stan (valborg är ingen rolig dag att bo 600 m från centralen) men det blev inställt. SVT Uppsala sänder förbränningen online och då lär man se bättre än på stan. Så vi kanske bara ska häcka inne?
 
Usch så ruggigt det är. Hoppas det minskar folkhavet på valborg, kan man ju alltid drömma om :angel: har ingen aning om vad vi ska göra då. Skulle ha varit på ridskolan och slippa stan (valborg är ingen rolig dag att bo 600 m från centralen) men det blev inställt. SVT Uppsala sänder förbränningen online och då lär man se bättre än på stan. Så vi kanske bara ska häcka inne?
Vilken rolig autokorrekt:D
Förbränning -har de aldrig hört talas om forsränning
 
Låter som en trasig skiva men jag är trött :meh: Sov som en stock från 19:00-05:20. Kan tycka att det borde räcka men nix.
Nåja, det blev ett litet uppehåll när en gigantisk havstrut kraschlandade på mitt fönsterbläck klockan 4:10. Både jag och katten flög upp ur sängen. Sen satt hon och morrade i fönstret en kvart medan jag somnade om.

Måste ha varit en mycket förvirrad havstrut :p Tur jag har lilla polis-sparky som jagar bort alla oinbjudna gäster med sin imponerande burriga svans och morr :rofl:
 
Det blir en lång dag idag. Först ska jag till skolan och skriva ett prov och ha en lektion. Sen hem och äta något snabbt och åka tillbaka till skolan (inte min skola, men den ligger nära min skola) för att skriva ett annat prov. Det provet är mellan 17.30-22.00, så jag hoppas verkligen inte att jag behöver hela den tiden eftersom det blir så sent då…
Men sen har jag helg och det ska bli så skönt. Ska bara överleva dagen först 😊😅
 
Väntar på samtal från veterinären för att se om de kunde klämma in ett besök innan helgen. Coach som varit torr och kliat sig började bli bra igen efter bad, matbyte och laxolja. Men nu blev örat irriterat och natten var en evighet av huvudskakande och pipande då han envist skulle klia superhårt med klorna inne i året, stackarn. De kände igen honom på namnet när jag ringde, "åh, den store?" 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
67 68 69
Svar
1 375
· Visningar
41 823
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
659
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 785
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 561
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp