Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis provsvaren från blodproven (de var jättesnabba ju :eek:). Ingen järnbrist men en liten förändring i något som har med sköldkörteln att göra. Så nu ska jag tydligen lämna mer blodprover.
Hoppas det inte är så, orkar inte äta piller hela livet osv :angel:
 
Fick mail från kollegan "Kolla frysen!"
Det ligger glass där till mig.:eek: Jag börjar undra om kollegan försöker göda mig, har koll på min menscykel eller något :rofl:

Är tacksam och blir superglad oavsett. Jag vet att det är hundra procent omtanke. :)
 
Skulle låna en bok till engelskan och tänkte att det smidigaste var att reservera boken på biblioteket. Men jag hade visst glömt att kolla så att jag reserverade den på rätt språk... för när jag skulle hämta den så var den på spanska. Ett språk som jag inte kan, alls 😆
Vilken tur att man kollade upp sånt här i förväg (not) 👍🏼🤣

(Det löste sig ändå)
 
Pratat demokrati och val med ett gäng nysvenska kvinnor som varit i Sverige i många år men talar/läser/skriver svenska dåligt. Vi pratade en hel del om varför man ska rösta, politiska partier i Sverige, och vad som är skillnaden mellan riksdag, region och kommun.

En av dem föreslog att jag skulle tala om för dem, vem de skulle rösta på :rofl:
 
På väg till VC för spirometri, ska bli intressant vad det säger. Hade så knepigt när jag gjorde PEF, bra värden men började tokhosta när jag ansträngde luftrören så svårt säga nåt då. Läkaren tror inte astma men nåt är inte korrekt så blir spännande 🙂 har inga stora problem så är inte orolig, bara nyfiken.

Och för er som spelar Pokemon go så har en kille på 10 år nyss deklarerat högljutt att det är sååå ute, var ju jättelänge sen, typ 2018! :rofl: Den pojken kläcker alltid ur sig roliga saker, älskar hans kommentarer :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 489
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 792
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 480
Senast: bettysmatte
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp