Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har det varit första gången i år som marsvinen kunde komma ut. Det var mycket populärt.
Selma-Kiara-Svea.jpg
 
Idag blev en lång dag med mycket bilåkande. Ganska slut nu! Har nyss ätit.

Har fått låna mammas bil så får se vad verkstaden säger imorgon. Funderar på att köpa fyra nya däck när den ändå är inne på verkstaden, har ändå tänkt tanken att jag borde göra det snart. De är rätt många år gamla och nu när ett ”sprack” också… får höra vad det kan kosta :nailbiting:
 
Idag blev en lång dag med mycket bilåkande. Ganska slut nu! Har nyss ätit.

Har fått låna mammas bil så får se vad verkstaden säger imorgon. Funderar på att köpa fyra nya däck när den ändå är inne på verkstaden, har ändå tänkt tanken att jag borde göra det snart. De är rätt många år gamla och nu när ett ”sprack” också… får höra vad det kan kosta :nailbiting:
bra däck är jätte viktigt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 660
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 537
Senast: Wille
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 185
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 721
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp