Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på uteplatsen och funderar hur jag ska få plats med allt när det är dags för chili, paprika, gurka, squash mfl att flytta ut.
Har ju möbler och ett körsbärsträd i kruka som också bor här.
Största problemet är att buskaget runtom klipper jag inte själv, så vill underlätta för dom också när dom kommer och ska klippa. 😅
Ta bort möblerna (spar ev en stol). Enda rimliga lösningen. Mer plantor till folket 🌱🌱💚🌱🌱
 
Nej, det är fredag :D
Jag kan inte annat än hålla med!
IMG20220518141037.jpg
 
Jag har meddelat sambon att vi väntar tillökning. Jag såg att fru och herr hare var i trädgården och åt. Borde vara dags för årets harbebisar snart. Och jag hörde att de släppt korna och kalvarna i grannhagen. Så jag har meddelat att jag ska stjäla alla harpaltarna och minst en kalv och ha här inne. Och pussa ihjäl dem. :heart
 
Jag har meddelat sambon att vi väntar tillökning. Jag såg att fru och herr hare var i trädgården och åt. Borde vara dags för årets harbebisar snart. Och jag hörde att de släppt korna och kalvarna i grannhagen. Så jag har meddelat att jag ska stjäla alla harpaltarna och minst en kalv och ha här inne. Och pussa ihjäl dem. :heart
Jag har hönsvakt i helgen (jag har UPPENBART fredag :rofl:). De har meddelat att de kommer stjäla mina kycklingar :cautious:
 
Fått återbesökstid med hästen hos veterinären imorgon. Tur min förkylning blivit betydligt bättre nu.
Men oron över hur det ska gå med hästen är stark. Försöker tänka på acceptans över att han är halt just nu och att det är okej. Att han är halt nu betyder inte att det inte blir bra. Finnas i nuet och inte föra över min oro till hästen.
Men det är svårt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
66 67 68
Svar
1 344
· Visningar
40 731
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
657
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 776
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 558
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp