Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste bara visa skruvmejseln som följde med fläktpaketet :rofl:

Då är jag ändå van med små mejslar, t.ex komponentmejslar - men denna tar priset!
 

Bifogade filer

  • 20220514.jpg
    20220514.jpg
    193,6 KB · Visningar: 31
Alltså vafan. Mina spelkompisar i USA har fått nys om att eurovision finns och att det finns någon varg med bananer :confused:

Har typ inte sett eurovision sedan jag var 14 ish. Tycker ärligt att det är ganska plågsamt. Men nu vill kompisarna se och jag sitter alltså på Discord och ska streama detta till 17 personer. De är hajpade till max och alla har köpt snacks som de ska äta till :cautious: Många har redan anslutit och det är ett himla liv och bråk om vilket land som ska vinna. De förväntar sig att jag ska svara på varför länder utanför EU är med, varför 5 länder alltid är garanterade plats och hur alla semifinaler funkar.
Jag inser att jag vet exakt noll 🤷‍♀️:rofl:

... Nåja, det kanske blir kul med alla dessa taggade kompisar. Det råder liksom football stämning här. Sen är jag nyfiken på den där vargen med bananer. :cautious:
 
Min morfar ska ha sagt på sin dödsbädd med en nyfödd mig i famnen att nu förstår han på riktigt hur man lever vidare (jag var märkligt lik min morfar redan som nyfödd) och för mormor direkt efter det att i det ögonblicket försvann all dödsångest. Han dog väldigt kort därefter.

Så det behöver inte vara en isande insikt alltid.
Jag hann tyvärr inte träffa min farfar (vi skulle ha mötts men pga jag var nyfödd så kände mina föräldrar att en längre resa var lite onödig, det skulle ändå bli julafton inom kort men då var det för sent), men min faster (som dog några år senare) skrev en liten bok åt mig där hon skrivit att han var så glad över mig och åkte runt i sin rullstol skinande glad 🥰 det värmde!
 
Alltså vafan. Mina spelkompisar i USA har fått nys om att eurovision finns och att det finns någon varg med bananer :confused:

Har typ inte sett eurovision sedan jag var 14 ish. Tycker ärligt att det är ganska plågsamt. Men nu vill kompisarna se och jag sitter alltså på Discord och ska streama detta till 17 personer. De är hajpade till max och alla har köpt snacks som de ska äta till :cautious: Många har redan anslutit och det är ett himla liv och bråk om vilket land som ska vinna. De förväntar sig att jag ska svara på varför länder utanför EU är med, varför 5 länder alltid är garanterade plats och hur alla semifinaler funkar.
Jag inser att jag vet exakt noll 🤷‍♀️:rofl:

... Nåja, det kanske blir kul med alla dessa taggade kompisar. Det råder liksom football stämning här. Sen är jag nyfiken på den där vargen med bananer. :cautious:
Jag vet inte var Discord är men jag vill också se dig redogöra för Eurovision :D
 
Ngt särskilt?🌺
Fått veta att killens yngsta son säger att jag inte hälsar, inget jag känner till och märkte förra helgen att han inte pratade med mig. Sen är det flertal gånger sonen inte hälsar på mig när jag hälsat.

Känns som det hände något när olyckan med traktorn hände, det är efter det som allt kommer fram. Känns inget vidare och blir nedstämd och ledsen.

Inte lätt heller när det är saker jag inte direkt kan påverka också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 454
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 623
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 469
Senast: bettysmatte
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp