Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått veta att killens yngsta son säger att jag inte hälsar, inget jag känner till och märkte förra helgen att han inte pratade med mig. Sen är det flertal gånger sonen inte hälsar på mig när jag hälsat.

Känns som det hände något när olyckan med traktorn hände, det är efter det som allt kommer fram. Känns inget vidare och blir nedstämd och ledsen.

Inte lätt heller när det är saker jag inte direkt kan påverka också.
Kan du inte sätta dig ner och prata med honom?
 
Vilken underbart härlig ledig lördag! 😍. Först en härlig ridtur genom bland annat poppelskogen som doftar helt underbart såhär års 😍. Pållan blev riktigt pigg och glad över den svängen med och var särskilt pigg på galopp; jag hann ju knappt skänkla henne så slängde hon sig in i galopp så lät henne ösa på lite mer 😍. Är så roligt att rida hästar med lite motor i; hellre hålla igen än driva på 🤩. Eftersom pållan hade gott om energi kvar när vi kom tillbaka avslutade vi med fem härliga språng över ett krysshinder 😍.Trots att hon blev stark ute i traven var hon ändå lyhörd och flyttade energin till bakpartiet istället för att bara springa på, härligaste hästen 😍. Medan älsklingen var snäll och jobbade med min bil grillade jag åt oss, himla gott 😋.
 
Såhär långt har jag fått förklarat att tävlingen inte startat än.
Har fått höra "y is she dressed as a car wash?" "omg she's a chemist now?" "now she's in a slaughterhouse outfit! "
Samt "why is she so adamant on talking about her phone number?"

Det här kan bli kul :D
 
Såhär långt har jag fått förklarat att tävlingen inte startat än.
Har fått höra "y is she dressed as a car wash?" "omg she's a chemist now?" "now she's in a slaughterhouse outfit! "
Samt "why is she so adamant on talking about her phone number?"

Det här kan bli kul :D
Screenshot_20220514-212141_Instagram.jpg
Vargarna kommer från Norge :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 495
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 824
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 481
Senast: bettysmatte
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp