Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är det man brukar säga? Släkten är värst. Tror det går en förbannelse över oss. Suck.

Men men nu lägga sig på soffan och titta på tv,har en två åring som blockerar mosters säng 😅 Tänker inte riskera att hon vaknar igen. Först flyttad in i en husbil när hon somnade, sen till bilen, ut från bilen och upp till mosters säng. Nej hon får nog ta sängen inatt 😅
 
Har varit iväg med ponnyn, red igenom ett dressyrprogram. Gick väl sådär... men imorgon ska vi kanske hoppa, det brukar gå bättre. Imorgon ska storhästen ridas också, ser fram emot det :)

Såg också att jag har en besökare som försöker ta sig in genom försöker ta sig in genom fönstret:
received_728744171777352.jpeg

En nyponbuske. Mitt rum är på andra våningen :cautious: Den har kämpat på bra.
 
Krupit ner i hotellsäng efter större bröllopsfest. Känns som kvällen bara sprang, som en virvelvind och nu blev det natt. Fantastisk fest. Nu saknar jag dottern som sussar en bit bort i rummet som hängt med mormor hela kvällen. Värker nästan i hela kroppen så mycket saknar jag henne trots att hon är precis här. Nu ska jag sova 😴
 
Alltså vafan. Mina spelkompisar i USA har fått nys om att eurovision finns och att det finns någon varg med bananer :confused:

Har typ inte sett eurovision sedan jag var 14 ish. Tycker ärligt att det är ganska plågsamt. Men nu vill kompisarna se och jag sitter alltså på Discord och ska streama detta till 17 personer. De är hajpade till max och alla har köpt snacks som de ska äta till :cautious: Många har redan anslutit och det är ett himla liv och bråk om vilket land som ska vinna. De förväntar sig att jag ska svara på varför länder utanför EU är med, varför 5 länder alltid är garanterade plats och hur alla semifinaler funkar.
Jag inser att jag vet exakt noll 🤷‍♀️:rofl:

... Nåja, det kanske blir kul med alla dessa taggade kompisar. Det råder liksom football stämning här. Sen är jag nyfiken på den där vargen med bananer. :cautious:
Måste veta, vad tyckte de om att ge vargen bananer? :rofl:

Edit: Förstod sedan att de var taggade :D något roligt med amerikaner som får titta på eurovision :rofl:
 
Tycker verkligen du ska göra som du känner blir bra. Du känner dem, det gör ingen på Buke.
Hade det varit jag (detta hände faktiskt, jag gillade inte mammas nya) hade jag gärna velat att mamma satt med faktiskt. Oavsett om jag var 12 eller 18. Men det är jag det. :)
Vi får se vad som händer, det var ett förslag min mamma kom med.
Om nu 12-åringen går med på att prata, så är pappan med som stöd för barnet och så skulle jag fråga vänligt vad barnet menar med att jag inte hälsar eller tycker att jag säger till för mycket, för jag förstår inte och då får barnet en chans att berätta och göra sig förstådd och känna sig delaktig i dialogen.

Min gissning är att samtalet inte kommer äga rum, barnet är inte det pratsugnaste direkt. Men vi får se. En sak i taget.
 
Apropå eurovision, jag kom bara in mot slutet när det var bara några få låtar kvar. Men jag lyssnade istället på egen musik som jag tyckte om medan det fick stå på i bakgrunden.
Det blev faktiskt roligare så, jag kunde inbilla mig att jag gillade alla låtar :cool: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 291
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 455
Senast: Wille
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 778
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 665
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ungern 2024?
  • Ulvlek
  • Ansa häcken...rejält

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp