Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft fullt upp senaste dagarna med trädgårdsfix i tokvärme så tror jag svettats ut flera liter under helgen :rofl: Varit fantastiska dagar frånsett när skadegörelsen skedde. Imorgon är det dax för jobb igen, känns inte allt för illa men hade önskat en vecka till med såna här perfekta sommardagar :love:

Nu myser jag och Lillkatten i soffan, får se vad vi tittar på ikväll.
 
Spännande final - jag gled nästan av soffan till slut.... :D

Har precis ätit en hamburgare och strax dags att fodra hästar och mocka. Jag kikar ut på hästtransporten lite då och då och njuter av hur FIN den är nu.... :)

Och så måste jag sätta fart och baka jordgubbsmuffins också...
Åh en gammal värmlandsvagn! De enda jag ägt! Först en enaxlad- köpte en till att plocka rampen på sålde resten till stallhyresvärden som plockat vidare 😊. Bytte upp mig till en boogie :).
 
Åh en gammal värmlandsvagn! De enda jag ägt! Först en enaxlad- köpte en till att plocka rampen på sålde resten till stallhyresvärden som plockat vidare 😊. Bytte upp mig till en boogie :).
Ja, det är det. Årsmodell 1991.... :D Ägd av mig sedan 2009. Vid det här laget är det inte mycket som inte är utbytt (en del saker mer än en gång). Den fick ny axel inte så långt efter vi köpte den. Elen har dragits om. Nya väggar för några få år sedan. Nytt golv (minst 3 ggr totalt). Ny kulhandske ett par gånger. Den var grå och gul när jag köpte den. Sedan mörkblå och silver. Den var sedan svart (om jag inte minns helt tokigt) innan väggarna byttes. Sedan dess - fram tills nu - har den varit mörkbrun (dvs omålad).
 
Ja, det är det. Årsmodell 1991.... :D Ägd av mig sedan 2009. Vid det här laget är det inte mycket som inte är utbytt (en del saker mer än en gång). Den fick ny axel inte så långt efter vi köpte den. Elen har dragits om. Nya väggar för några få år sedan. Nytt golv (minst 3 ggr totalt). Ny kulhandske ett par gånger. Den var grå och gul när jag köpte den. Sedan mörkblå och silver. Den var sedan svart (om jag inte minns helt tokigt) innan väggarna byttes. Sedan dess - fram tills nu - har den varit mörkbrun (dvs omålad).
Då är mitt släp från -01 rena ungdomen :rofl:

Vinterdäcken som ingick var antagligen original :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
462
· Visningar
11 801
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 426
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
231
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp