Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg att jag hade fått svar på en jobbansökan jag skickade in i slutet av juni, precis innan alla gick på semester :p Ett företag jag gärna(!) vill jobba på hade ute en annons om ett jätteintressant jobb, och jag är fortfarande med i ansökningsprocessen! Ska få svar inom två veckor på om de vill ha in mig för intervju eller inte. Nu ville de mest bara kolla om jag fortfarande var intresserad, och så hade de en liten kommentar ang min tidigare erfarenhet som jag nu fick möjlighet att utveckla ytterligare något. Känns SÅ bra att åtminstone inte vara helt borträknad (än).
 
Den här vackra landade också på min fot under kvällspromenaden. Jag undrar om hon flög in i en bil, för hon verkade ganska yr. :heart
1659473672919.png
 
Det är verkligen inte lätt att balansera vad man vill och vad man får göra. Det viktigase är ändå din hälsa och blir den sämre kanske du inte kan jobba alls. Du verkar ara en plikttrogen och ansvarstagande person och då är det ännu tristare att du inte får utnyttja din fulla kapacitet. Take care 💙

Du får ha Go' Tur till Nyköping!

PS Finns det Pucko fortfarande?
Tack! :) Nej du har rätt i det där, det är en balansgång mellan vad jag orkar och vad jag vill, ett litet krig ibland till och med, där hjärtat säger en sak och hjärnan säger en annan. Jag måste ju lyssna på hjärnan, men det är ju inte vad jag egentligen VILL göra.

Tack :) Nu får vi bara hoppas att SJ sköter sig!

Japp, serveras nog oftast ur en plåtburk numera kanske, dricker det ytterst sällan, gott men finns ju godare egentligen, men var sugen i dag så drack lite mer än en halv burk innan dottern fick resten. Tyckte mig se en gång någonstans, kan ha varit på pressbyrån, att det finns pucko apelsin. Det vill jag testa. eller så var det kanske inbillning... :D
 
En stor glasskål åkte just i golvet, över kattens matskål. Båda gick i tusen bitar. Har plockat upp allt och sedan dammsugit och dammsugit. Låste ute katten ur köket och hon fick nattmacka i datorrummet. Fan. Ska dammsuga mer imorgon och moppa golvet.
 
En stor glasskål åkte just i golvet, över kattens matskål. Båda gick i tusen bitar. Har plockat upp allt och sedan dammsugit och dammsugit. Låste ute katten ur köket och hon fick nattmacka i datorrummet. Fan. Ska dammsuga mer imorgon och moppa golvet.
Men så jvla typiskt! Just rätt tid på dygnet dessutom!
 
Hur kommer det sig att du flyttade dit? Om du vill berätta. 🙂
Jag hamnade av en slump härute när jag var på resande fot för nästan tjugo år sedan. Arbetade med hästar i ett stall en sväng, fick min första hund som avskedspresent. (🥰) och åkte tillbaka till Sverige... men alla platser jag provade på där liksom skavde så jag åkte tillbaka till Skottland igen - och så småningom till just Peebles.
Jag älskar att vara utomhus, och hundvänligare ställe finns tamefan inte om man vill ha tillgång till varierade promenader. Alla har hund här. En enda krog i samhället är Inte hundvänlig. :D och det är Så vackert!

Mycket förkortat givetvis.
 
Jag hamnade av en slump härute när jag var på resande fot för nästan tjugo år sedan. Arbetade med hästar i ett stall en sväng, fick min första hund som avskedspresent. (🥰) och åkte tillbaka till Sverige... men alla platser jag provade på där liksom skavde så jag åkte tillbaka till Skottland igen - och så småningom till just Peebles.
Jag älskar att vara utomhus, och hundvänligare ställe finns tamefan inte om man vill ha tillgång till varierade promenader. Alla har hund här. En enda krog i samhället är Inte hundvänlig. :D och det är Så vackert!

Mycket förkortat givetvis.
Vad spännande! 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
11 872
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 426
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
232
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp