Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollat igenom två gamla usb-minnen. Ville föra över innehållet till datorn men fattade inte hur, så tar det nån annan dag. Får väl kopiera dem kategorivis. Windows 11 är så krångligt, jag gillade W7 bättre.
Har ont i bakhuvudet och nacken. 🤕 Redan tagit två naproxen idag så kan nog inte ta mer. Hmm ... Iprengel kanske hjälper ... ska prova.
 
Ont i huvudet.
Sov dåligt i natt
Hoppas på bättre natt i natt.
Kan ju inte komma till jobbet halvdöd på måndag.
Lär vara det ändå på em då hahahah
 
Min dotter delar din bild. Mina övertygande lovord om ormens skönhet tog inte. Men jag föreslog nu att på rekommendation av @åke att hon skulle köra med ormen som passagerare när hon åker hemåt och släppa av närmare stan. Tog inte heller. :)
Jag har aldrig sett en livs levande orm i frihet och tror att jag hade dött om jag gjort det så jag förstår din tös! Hade definitivt inte fått snålåka med mig heller!!!

Jag "botade" en stor del av min ormfobi genom att kolla på filmer och bilder av ormar så det blev till en hanterbar nivå, mamma hade en boaorm och jag drömde mardrömmar när barnen var bebisar att den skulle äta upp barn och hundar för mig... så jag fick ta tag i det lite grann. När det går lite överstyr tittar jag på ormar igen ett tag så jag håller det på mattan, så att säga, men fina, så långt går det nog aldrig att bota det ;)
 
@Asko
Jag skapar nu spellista och tar bort bokmärken..... Känns som om det kanske var dags nu :D Ett bra sätt att tillbringa en slappelördag på känner jag!

Till det en mugg te i "kylan" och en knäckemacka med ost som strax är uppäten! :) Vildhunden ligger utslagen bredvid mig och snarkar ljudligt, han var ovanligt lydig i skogen, måste ha tagit på krafterna att göra mig till viljes!

Grannens hund gör det hon gör bäst- skäller och ylar. Hennes skarpa röst ger mig skallevärk så hoppas grannen snart kommer hem, innan värken verkligen har satt sig.
Utmärkt lördagsgöra tycker jag! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 174
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
443
· Visningar
10 800
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 388
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp