Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
20220806_190341.jpg

Åt upp på ca 0,5 sekunder.
Och så hoppade hon ned och gick iväg.


Jag är så, så älskad. :cautious::rofl:
 
Från arkivet med dåliga idéer för my Youtube kanal.
Gå till stränder tidig morgon och skriva i sanden, "Vill du gifta dig med mig" för att vänta och filma i dolda kameran stil hur de reagerar.
 
Rapport:
No bullshit som hej eller purr.
Nope. Raka vägen till köket. Punkt. Mat. Nu.

Jag är så älskad.
I morse fick våra katter frukost klockan 8. De riktigt längtar till nästa måndag då vår semester är slut och de får mat vid fem på morgonen igen. För att inte tala om när vi är borta och de inte får mat vid typ 13-15 tiden :nailbiting::nailbiting::nailbiting: hemska tanke. Matte säger att det är inget synd om dem. De har torrfoder. 😫:devil::rage: det räcker inte säger de.
 
I morse fick våra katter frukost klockan 8. De riktigt längtar till nästa måndag då vår semester är slut och de får mat vid fem på morgonen igen. För att inte tala om när vi är borta och de inte får mat vid typ 13-15 tiden :nailbiting::nailbiting::nailbiting: hemska tanke. Matte säger att det är inget synd om dem. De har torrfoder. 😫:devil::rage: det räcker inte säger de.
Jag skulle också lämna torrfoder om jag kunde. Men hon slukar upp det hon får på en gång 😅
Och jag vill inte ha en boll till katt :angel::rofl:
 
Kollade upp möjligheten att åkare till Herning i slutet av veckan. Flyg hade fungerat dit en timme till Billu DS flygplats och sen tåg och så går det shuttlebuss till arenan. Hem gick flyget dock bara före klockan 7 på morgonen. Andra alternativ var inte alls smidiga att åka utan tog väldigt många timmar totalt. Hade varit kul att åka över dagen annars om det gått flyg på kvällen hem för kostade runt 150 kronor per väg.
 
Sambon står själv i köket och lagar mat och utbrister på dalmål: "Titta vad fiiina de blev!".
Jag frågar vem fan som ska titta, hunden?
Han svarar att så här blir det när man bor på landet. Man pratar med sig själv och man är ju oartig om man inte svarar på tilltal. Sen är monologen/samtalet igång. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
11 906
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 429
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
234
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • LGCT Stockholm
  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp