Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den behöver komma lite lägre ner, men jag är så nöjd med modellen! Orkidén hade jag innan, har letat länge efter en passande ampel till den.

20220802_193425.jpg
 
Tittar på Harry Potter och Fenixordern, surfar på Buke och tyg-sidor.
Hux flux har jag beställt 2 tyger!

Ett marinblått och ett ljus aquagrönt enligt bilden men som enligt texten i beställning tydligen är mörkt petrolblå.
(Har letat efter petrolblått men inte hittat och då ställt in mig på att det fick väl bli det aquafärgade som reserv. Blir en spännande överraskning när paket kommer vilket av dem det blir.)
 
Precis legat under bilen en timme för att:

1) Inse att främre lambdasonden är lättare att komma åt från ova ifrån från motorrummet.

2) Inse att jag köpte fel lambdasond för utbyte 🙄

Nej. En öl på det kanske 🤷‍♂️
@wermlänning

Min kommer man åt busenkelt underifrån utan att ens behöva hissa upp den öht, så till och med för mig som på sin höjd har rudimentära kunskaper när det kommer till att skruva i fordon gick den att få på plats :D :up:

Screenshot_20220802-201338_Instagram.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 129
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 076
Senast: doppler
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 263
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
164
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp