Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. Jag skulle ta en sak ur frysen och märkte att det blå på hyllor/lådor gick att ta bort och det under var grått. Bara jag som kom att tänka på en riktig bukeklassiker? 🙈

20220806_203853.jpg
 
Alltså. Jag skulle ta en sak ur frysen och märkte att det blå på hyllor/lådor gick att ta bort och det under var grått. Bara jag som kom att tänka på en riktig bukeklassiker? 🙈

Visa bifogad fil 97166
Tänker på det varje gång jag ser nåt sånt :laugh: Det är någon bil som har den där blåa färgen på en detalj på navkapslarna och jag tänker alltid; är det plast, eller ska det vara så? 😂
 
Jag har kommit hem efter att ha varit på resande fot i tre och en halv vecka. Konstig känsla! På något sätt så förväntade jag mig att allt skulle vara exakt som när vi åkte, men fälten har blivit stubbåker, gräsmattan behöver bekämpas med lie imorgon, och solen går uppenbarligen inte längre ner i nordväst.

Både sambon och jag var väldigt deppiga över att åka hem idag, men vi har precis tröstat oss med en svamppasta gjord på jättefina karljohan som vi hittade igår mellan Nordsätern och Storådörren.
 
CD är fortfarande ett överlägset sätt att lyssna på musik.

/Dinosaurie som är CDONs enda kund förmodligen som fortfarande beställer det som butiken skapades för
Åh vet ju att du finns i mina krokar men kom plötsligt att tänka på en riktig skivbutik som fanns i stan (Norrköping) Sound The light; minns du ? Där handlade jag ofta cd-singlar när det kom nya bra låtar 😁
 
På vift 😂 Äntligen dags för middag, vi har kommit halvvägs ungefär typ. Men att åka ifrån Kajsa även om hon har det bra hemma med kattvakt 💔 Jag har så svårt att lämna hemma, kontrollfreak delux. Vet att det kommer ha det toppen bra hela veckan men matte hjärtat går ändå sönder lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 130
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
387
· Visningar
9 099
Senast: doppler
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 264
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
164
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Boräntorna
  • Sminktråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp