Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorse vid 05 efter några calvados sa jag tvärsäkert till en granne som är arkitekt att det var ”tvär-lätt” att måla en tavla av en husvägg.
Idag fick jag äta upp detta… bokstavligen. Är i stånd att skjuta mig. Svetten rinner, händerna skakar och jag förbannar mig själv och hela livet typ 😆
GÖR PINAN KORT SKJUT MIG BARA?!
 
Imorse vid 05 efter några calvados sa jag tvärsäkert till en granne som är arkitekt att det var ”tvär-lätt” att måla en tavla av en husvägg.
Idag fick jag äta upp detta… bokstavligen. Är i stånd att skjuta mig. Svetten rinner, händerna skakar och jag förbannar mig själv och hela livet typ 😆
GÖR PINAN KORT SKJUT MIG BARA?!
Jag tror att jag är korkad men jag förstår inte vad det är du ska göra :confused: ?? Målar du en tavla PÅ en husvägg, eller målar du AV en husvägg?? Fattar ingenting..... :o:D
 
Jag tror att jag är korkad men jag förstår inte vad det är du ska göra :confused: ?? Målar du en tavla PÅ en husvägg, eller målar du AV en husvägg?? Fattar ingenting..... :o:D

😆 Jag förstår knappt själv!
Jag ska måla en SATHELVETES husvägg på en DUKJÄVEL!
Jag har tyvärr ingen aning om hur man gör. Troligen finns smartare sätt att göra detta helvetes projekt än att dra med en penseljävel på fri hand medan svetten droppar från näsan och handen skakar pga grovt bakfull.

MEN VAD VET JAG

🫠🫠🫠🫠🫠🫠
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kan inte sluta fnissa... Öppnade nyss ett paket kex bara för att upptäcka att någon redan verkar ha tagit en tugga. Kexen säljs...
2
Svar
32
· Visningar
2 407
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 729
Senast: Mabuse
·
Hemmet Jag hann inte låta diskmaskinen gå klart här om dagen iom att gäster kom, mat var klar etc och jag handdiskade lite saker vi behövde...
2
Svar
25
· Visningar
1 158
Senast: tuaphua
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp