Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu närmar sig allt sommaren: plötsligt har myggen kommit som jag avskyr men fåglarna måste ju ha mat 🥰. Min häst var pigg och stark idag; blev en skrittur ute med sällskap innan vi fortsatte en stund på ridbanan, jag vill SPRINGA "sa" pållan min- var ju några dagar sedan jag red i alla gångarter så det var ju vad hon ville och behövde och galoppen var härligt fin 😍🥰.
På vägen hem sprang två igelkottar förbi framför bilen 🥰 och hemma fick det till kvällis och ett avsnitt av serien Exit med älsklingen bli årets första vita saltgurka med säljstart från gårdsbutiken idag, såååå gott😋😍 och så Ekströms jordgubbskräm är med somrigt god 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 441
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
75 978
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 812
Senast: movi
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 135
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp