Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stor suck av lättnad. Avslutade just ett grupp projekt där med en person inte fattar vad vi håller på med, har noll input och sitter bara och förstår inte, blir galen. Den andra är ok, men känns just nu som jag skrivit ansökan själv. Skulle vara inne 12:00 och vi var klara 13:58.
 
Passande hade jag en tid med min psykolog idag och det ger mig alltid perspektiv.
Han säger alltid kloka saker (vet att det är hans jobb 😁) så nu gäller det bara att jag gör det jag vill och inte vad andra vill.
Det jag tar med mig mest är att i relationer till andra människor och de lovar saker som de inte gör sen ska jag ta avstånd från eller iaf säga ifrån!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 571
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
365
Trädgård & Växter Har en buske i min närhet med massor av bär. Men har aldrig ens lagat mat med enbär från affären. Hur ska de se ut när de är mogna att...
Svar
15
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Trädgård & Växter Tänker att några här borde väl ha egen kompost iaf :). Hur gör man om man vill påbörja en kompost, kan man ens göra det den här...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 204
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp