Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helvete vilken dag. Är mer eller mindre mailbombad av tavelspekulanter. Sprungit runt halva stan och letat fernissa. Dessutom suttit och försökt starta upp min enskilda firma. Måste skaffa en revisor. Varit till frissan och gjort en major makeover och nu tänker jag fan unna mig ett glas redigt rödvin.
Vad roligt och spännande! Grattis! :banana:
 
Säg den ben och Jerry som inte innehåller chokladglass eller bitar :meh:
Förutom den där jordgubbscheesecaken. Jag gillar inte cheesecake. :angel:
Cinnamon rolls! :love: Det fanns någon annan med bär också, men eftersom namnen oftast inte har någonting med fyllningen att göra komme rjag inte ihåg vad det var.
det finns ju också annan glass än Ben&Jerrys. ;)
 
Cinnamon rolls! :love: Det fanns någon annan med bär också, men eftersom namnen oftast inte har någonting med fyllningen att göra komme rjag inte ihåg vad det var.
det finns ju också annan glass än Ben&Jerrys. ;)
JAG VEG MEN DEN FINNS INTE LÄBGRE

*TRAUMA FLASHBACK*
 
  • Ledsen
Reactions: Sel
Jag ska egentligen börja gå och lägga mig men katten ligger i mitt knä och spinner för fulla muggar :love:
Fast ska hon fortsätta med att var tionde sekund jama klagande, titta på mig och (antagligen osynlig suck) rätta till sin liggställning i mitt knä som att jag är helt korkad som inte fattar hur man ska klia på rätt sätt så kan hon möjligen åka ned på golvet snart trots allt :meh:
 
En sista grej som jag hittade innan jag sover.
50f510a45f4550f5f3af008c48b7df8cb888403f.jpg

:cautious::cautious::cautious:
 
Till vet imorgon för återbesök efter mjölktandsdragningen, förhoppningsvis tycker vet att nedre hörntänderna flyttat på sig tillräckligt för att inte behöva ytterligare åtgärd. Jag tycker det ser jättefint ut :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
191
Senast: vilde
·
Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
495
Senast: AbCdE
·
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: Badger
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 864
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp