Vad gör vi CXIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Ser pÄ svenska nyheter och ville lÀgga ansiktet i hÀnderna nÀr de pratade om Vs nya samarbete(!), vilket jag inte begriper mig alls pÄ. FÄr kanske försöka hitta mera info om det ....
 
Planen för i morgon Ă€r Ă„ka till Uppsala och slĂ€nga skrĂ€p, handla lite, röja stallet, diska hemma, hĂ€nga tvĂ€tt och pilla navelludd i soffan. PĂ„ söndag kommer hovslagaren sĂ„ jag ska bjuda honom och grannen pĂ„ fika innan jag gĂ„r ut med varulvarna och skrĂ€mmer vildsvin sĂ„ fĂ„r vi se om det blir nĂ„gra vildsvinsstekar Ă„t hundarna. 😬
 
Ser pÄ svenska nyheter och ville lÀgga ansiktet i hÀnderna nÀr de pratade om Vs nya samarbete(!), vilket jag inte begriper mig alls pÄ. FÄr kanske försöka hitta mera info om det ....
Det verkar inte bĂ€ttre Ă€n att de Ă€r naiva, eller tĂ€nker till vilket pris som helst :banghead::banghead: Inte trodde jag att S skulle visa sig ha starkare stĂ„ndpunkt mot SD Ă€n V 🙄

UrsĂ€kta att jag tar upp politik i den hĂ€r trĂ„den 🙈
 
För att bÀttra pÄ mig sÄ kan jag sÀga att jag tittar pÄ Flyktingarna frÄn Pompeji pÄ national geographic och lyssnar pÄ Zombie av the cranberries pÄ youtube :D
 
För att bÀttra pÄ mig sÄ kan jag sÀga att jag tittar pÄ Flyktingarna frÄn Pompeji pÄ national geographic och lyssnar pÄ Zombie av the cranberries pÄ youtube :D
WAIT, VA?? Jag trodde att kropparna var förstenade av vulkanutbrottet! MEN DE ÄR AVGJUTNINGAR! Det Ă€r GIPS med benen inuti! Formade av dem som hittade dem först!
tenor.gif

UrsÀkta min naivitet men whaaaaaaaat, jag fick aldrig lÀra mig detta i skolan :o
 
WAIT, VA?? Jag trodde att kropparna var förstenade av vulkanutbrottet! MEN DE ÄR AVGJUTNINGAR! Det Ă€r GIPS med benen inuti! Formade av dem som hittade dem först!
tenor.gif

UrsÀkta min naivitet men whaaaaaaaat, jag fick aldrig lÀra mig detta i skolan :o
DÄlig skola eller sÄ missuppfattade du lÀraren, de hÀller/hÀllde gips i hÄligheterna efter kropparna. Kropparna förstördes vid utbrottet.
 
DÄlig skola eller sÄ missuppfattade du lÀraren, de hÀller/hÀllde gips i hÄligheterna efter kropparna. Kropparna förstördes vid utbrottet.
Det kan ju hÀnda att mitt minne Àr som ett sÄll ocksÄ :angel: man beskriver dock dem som förstenade ibland, det kan ha lurat mig.
 
Jag har bestÀllt nÄgra klÀder, och har noll plats i min garderob :o:angel: jag kanske vet vad jag ska göra iallafall fram tills de kommer :p

Och möjligen titta om jag hittar nÄgot att utbilda mig i .... har inte sÄ högt hopp dÀr dock, suck.
 
Planen för i morgon Ă€r Ă„ka till Uppsala och slĂ€nga skrĂ€p, handla lite, röja stallet, diska hemma, hĂ€nga tvĂ€tt och pilla navelludd i soffan. PĂ„ söndag kommer hovslagaren sĂ„ jag ska bjuda honom och grannen pĂ„ fika innan jag gĂ„r ut med varulvarna och skrĂ€mmer vildsvin sĂ„ fĂ„r vi se om det blir nĂ„gra vildsvinsstekar Ă„t hundarna. 😬
Varför visste inte jag att du bor nÀra hÀr? :confused::D:D:D
 
Är nog visst trött idag.
Hade stÀllt alarmet pÄ 8:15 och 8:30 för jag har ridlektion kl 9:00.
Vaknar och fÄr en kÀnsla att jag hört det första alarmet och snoozar tittar pÄ klockan och hon Àr nÀstan halv.
Skyndar mig upp, kastar i mig frukost och ger mig av. Kom ivÀg tjugo i, stressar som tusan för att hinna dÄ det tar ca 20min att Äka.
Vet jag tycker det Àr lite mörkt nÀr jag Äker, men tÀnker inte sÄ myclet pÄ det.

NÀr jag Àr nÀstan framme tittar jag pÄ klockan. 7:50.... börjar fundera pÄ om bilens klocka gÄr fel, sneglar pÄ mobilen samma tid...

Inser att min trötta hjÀrna inte sett den första siffran.
SĂ„ nu sitter jag i bilen vid stallet en timme för tidigt och ingen Ă€r hĂ€r Ă€n. 😅😮😮
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat Vi har besök i helgen och jag har tÀnkt att vi ska bjuda pÄ "hemmaproducerad mat" (sÄ lÄngt det Àr möjligt). Men, jag som inte Àtit kött...
2
Svar
21
· Visningar
962
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gÄnger pÄ vad som pÄverkar spridning och synlighet pÄ instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 298
Senast: cili
·
KlĂ€der & Bli fin En mig nĂ€rstĂ„ende tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad đŸ€Ș... SĂ„ please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: Keb71
·
HÀstvÄrd Hejsan, Min hÀst tror jag har strÀckt sig men behöver lite rÄdgivning. Hon stog i en vÀldigt isig hage (vi har spÀrrat av den delen nÀr...
2
Svar
20
· Visningar
1 119
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp