Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov i soffan så nu när jag lagt mig i sängen har jag lite svårt komma till ro. Misstänker katterna planerar nåt bus, de började röra på sig en liten stund efter jag gått till sängs :cautious: gissningsvis är det dörrmattan som ligger på fel ställe igen :p
 
Fick lite jobbigt besked nu ikväll. Morbror har fått åka från akuten i Skellefteå ned till Umeå akut för hjärtinfarkt. Under omständigheterna mår han tydligen väl, men han är väldigt fragil och har andra hälsobekymmer... och jag känner SÅ för min mormor. :heart Hon fick fyra barn varav mor min är äldst i skaran, och har redan förlorat två söner innan de fyllt femtio, en av dem var bland mina bästa vänner i hela världen. :cry: Jag förstår att hon är smått hysterisk.
Det är inte rätt att en gammal människa ska behöva begrava både sin mamma och sina egna barn.
 
Fick lite jobbigt besked nu ikväll. Morbror har fått åka från akuten i Skellefteå ned till Umeå akut för hjärtinfarkt. Under omständigheterna mår han tydligen väl, men han är väldigt fragil och har andra hälsobekymmer... och jag känner SÅ för min mormor. :heart Hon fick fyra barn varav mor min är äldst i skaran, och har redan förlorat två söner innan de fyllt femtio, en av dem var bland mina bästa vänner i hela världen. :cry: Jag förstår att hon är smått hysterisk.
Det är inte rätt att en gammal människa ska behöva begrava både sin mamma och sina egna barn.
Fy så så hemskt! Hoppas det inte går så långt! ❤️
 
Fy så så hemskt! Hoppas det inte går så långt! ❤️
Inte den här gången i alla fall verkar det som. De har sprängt ett par kärl och mormor har lugnat sig efter att ha pratat med honom i telefonen, men jag förstår att hon blir orolig. Kan inte föreställa mig hur det ska kännas.
Jag vet hur jobbigt hon tyckte det var att mamma skulle flyga hit medan miljökonventionen var igång i Glasgow, hon trodde att terrorister skulle bomba planet. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 465
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: Liten
·
Ugn
Hemmet Vi behöver köpa en ny ugn (blir ny micro också i vår) och IKEA är det självklara valet för oss. Men, jag förstår mig inte på skillnaden...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp