Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag är jag trött på mina värdelösa kunder. Får man ens säga så?

- Är priset med eller utan moms?
- Utan moms på 25%
- Vad blir priset då?

Eller alla mail som jag får med "Hur går det med det här?" trots att det tydligt framgår i mitt förra mail att jag behöver någonting från dem för att komma vidare, som jag inte fått svar på. Blir ombedd att skicka kontaktuppgifter till person vars mailsignatur med kontaktuppgifter finns längre ner i samma mail. Ger instruktioner om "du gör såhär" och får svaren "kan du göra åt mig?". Alltså om och om igen, dagarna i ända. Får panik 😅 Har även några kunder på stora affärer som är extremt krävande just nu och ändrar saker varje dag, och blir irriterade när allt inte blir rätt direkt när jag får nya instruktioner varje dag och allt går från mig i flera led sedan som behöver rätta till. Gggrrrggghh...

Tänk vad lätt jobbet vore utan kunder ibland :rofl:
 
Idag är jag trött på mina värdelösa kunder. Får man ens säga så?

- Är priset med eller utan moms?
- Utan moms på 25%
- Vad blir priset då?

Eller alla mail som jag får med "Hur går det med det här?" trots att det tydligt framgår i mitt förra mail att jag behöver någonting från dem för att komma vidare, som jag inte fått svar på. Blir ombedd att skicka kontaktuppgifter till person vars mailsignatur med kontaktuppgifter finns längre ner i samma mail. Ger instruktioner om "du gör såhär" och får svaren "kan du göra åt mig?". Alltså om och om igen, dagarna i ända. Får panik 😅 Har även några kunder på stora affärer som är extremt krävande just nu och ändrar saker varje dag, och blir irriterade när allt inte blir rätt direkt när jag får nya instruktioner varje dag och allt går från mig i flera led sedan som behöver rätta till. Gggrrrggghh...

En kollega till mig brukar skämta och säga "Det här jobbet vore guld om det inte var för kundjävlarna." 😂

Jag jobbar också inom bygg btw 😅

Jag är också inom bygg och jag har faktiskt bara bra kunder so far 😅 Mina kundsamtal brukar låta: "Tjeeenare, det är Lasse här från Projekt X. Jag skulle behöva... två... näee, tre... öhh.. äh, förresten, vill du komma hit och titta? Vi har bullar här idag!" 😂
 
Alltså.. Tittar på Ullared på TV och de har korvätningstävling.
Så jäkla ovärdigt. Fruktansvärt att stoppa i sig döda grisar som en tävling, helt åt fanders. Så onödigt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
668
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
512
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 972
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp