Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstatera just att de var inte var konstigt att jag frös med en kroppstemperatur på 35.7 😬 mitt stor problem efter jag kört häst, sjunker fort från normala 37 ned till ibland precis innan 35, så är väl inte så konstigt att jag sover med värmefilt 😂
 
Fy vad god mat alla ska äta.
Här blir det kycklingfilé med kroketter och grönsaker.
Haha du och jag Sonic! :laugh: Jag kommer att sitta hemma ensam i år, jag flyttar till en ny lägenhet på måndag och den är fortfarande inte klar än så jag behöver ägna hela långhelgen åt att renovera från morgon till kväll. Det blir två bakade potatisar med skagenröra (färdigköpt) och en flaska julmust till nyårsmat 😂
 
Haha du och jag Sonic! :laugh: Jag kommer att sitta hemma ensam i år, jag flyttar till en ny lägenhet på måndag och den är fortfarande inte klar än så jag behöver ägna hela långhelgen åt att renovera från morgon till kväll. Det blir två bakade potatisar med skagenröra (färdigköpt) och en flaska julmust till nyårsmat 😂
Ja det är jag, katten och grisarna
Men snart är maten klar.
Jag orkar nog inte vara uppe till tolvslaget haha.
Om inte hostan bråkar då
 
Jag försöker reda ut hur jag egentligen ska jobba fom nästa vecka.
Jag har fått besked om att den kollegan som jag delade schemarad med på covidenheten skulle fortsätta tillsammans med annan kollega.
Kollegan har inte fått samma info utan Mail idag om att jag ska fortsätta på samma sätt som innan. Jag har fått ett Mail om att kollegan ska fortsätta själv, heltid, på Covidenheten. Hon arbetar bara 50%.....

fint....
 
Klockan ar 8:30 och jag har druckit upp forsta koppen kaffe. Hundarna ror pa sig sa de ar nastan pa gang for att ga ut for forsta morgon kissen sa har pa nyarsafton. I dag tanker jag mest laga mat, och hanga framfor datorn ... eller inte gora nagonting!
 
Inget kalas utan kras, eller hur är det man säger.... Lyckades sopa ner ett vinglas med morgonrocken när jag reste mig från soffan för att börja eld i kaminen.... :meh: Och såklart var det tvunget att det landade precis utanför mattan - på hårda trägolvet - så jag har fått lägga tid på att plocka glasskärvor och dammsuga småflisor.... :meh: Kors i taket så verkar i alla fall kaminen har tagit sig på första försöket, så jag slipper morra över det i alla fall.... ;):up:
 
Förrätt:

DSC_2023.JPG


Kisse tycker tryffelprosciutton är mums :D
 
Fy vilken tråkig start! Hoppar det blir bättre!

Vi skulle hämta vår nyårsmat på restaurangen men när vi kom dit var mitt namn redan struket.
Men det löste sig för oss också!
När jag skulle hämta min nyårsmat på restaurangen hade de glatt packat ihop fyra omgångar trerätters åt mig. Ingen aning om hur det blivit just det antalet. Men riktigt så mycket har jag inte råd att sponsra restaurangnäringen med, så jag gick hem med min enda middag och en bonuschokladbit från dem :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
675
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
555
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 501
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp