Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en bra födelsedag! Önskade mig tre saker och det va tårta, tulpaner och att få gå ut och jaga en sväng :) Medan jag var i skogen gjorde maken klart det sista på nya kontoret så nu är jag inflyttad där och det blev så himla fint:love:

Nu blir det snart älgstek och potataisgratäng till middag och sen ska jag ut och träna hästar. Hoppas inte kylan gjort att ljuset på ridbanan fått fnatt bara 😅
 
Haft en bra födelsedag! Önskade mig tre saker och det va tårta, tulpaner och att få gå ut och jaga en sväng :) Medan jag var i skogen gjorde maken klart det sista på nya kontoret så nu är jag inflyttad där och det blev så himla fint:love:

Nu blir det snart älgstek och potataisgratäng till middag och sen ska jag ut och träna hästar. Hoppas inte kylan gjort att ljuset på ridbanan fått fnatt bara 😅
Stort grattis på födelsedagen! Låter som bra önskningar! ;)
 
Haft en bra födelsedag! Önskade mig tre saker och det va tårta, tulpaner och att få gå ut och jaga en sväng :) Medan jag var i skogen gjorde maken klart det sista på nya kontoret så nu är jag inflyttad där och det blev så himla fint:love:

Nu blir det snart älgstek och potataisgratäng till middag och sen ska jag ut och träna hästar. Hoppas inte kylan gjort att ljuset på ridbanan fått fnatt bara 😅

Grattis på din dag! :bump::banana::bump::banana:

worldonaspoon_iceland_watermark.jpg


(det fanns bara inga fina tårtor med islandshästar... så det fick bli en isländsk vinarterta)
 
Haft en bra födelsedag! Önskade mig tre saker och det va tårta, tulpaner och att få gå ut och jaga en sväng :) Medan jag var i skogen gjorde maken klart det sista på nya kontoret så nu är jag inflyttad där och det blev så himla fint:love:

Nu blir det snart älgstek och potataisgratäng till middag och sen ska jag ut och träna hästar. Hoppas inte kylan gjort att ljuset på ridbanan fått fnatt bara 😅
Grattis! 🎂🎉🎆
 
Ooohhh Gin och Tonic marmelad ... och vi som har sa vansinnigt fina key limes i affarerna just nu 🤔
Det rekommenderas varmt! Det är massor av lime i, men även just gin och tonic water. Det är min gudfar som fått dille på att göra marmelad och gör en massa olika sorter - jag kan be honom om receptet om du vill? Eller du kanske redan har koll på den biten? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
677
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
564
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 565
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp