Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hummm, ska nog göra som pappa som gnäller att det inte finns alternativ för mankeli eller Torne Samiska! (mest på skoj) Men tack för tipset för engelska!
Pratar din pappa meänkieli? :) Jag kommer från en by där folk pratar meänkieli och det är mina föräldrars modersmål men jag kan bara enstaka ord och uttryck.
 
Lämnat in omtentan från första terminen som släpade, skönt kan jag släppa den tills resultatet kommer. Huvudet har sagt upp sig totalt nu efter två stressiga dagar med deadlines. Så nu ligger jag på soffan och funderar på om inte sängen vore ett bättre alternativ 🙄
 
Har sökt ett nytt jobb idag! Och använt munskydd på mitt nuvarande jobb fast jag inte måste. Och imorgon ska jag försöka prata med min ena kollega om en ”jobbig” sak.
Har använt munskydd hela dagen på jobbet. Vilket resulterar i totalt uttorkade slemhinnor i näsan och ont i halsen. Tror jag får övergå till att jobba med visir istället..
 
Lämnat in omtentan från första terminen som släpade, skönt kan jag släppa den tills resultatet kommer. Huvudet har sagt upp sig totalt nu efter två stressiga dagar med deadlines. Så nu ligger jag på soffan och funderar på om inte sängen vore ett bättre alternativ 🙄
Hade det varit jag hade jag lagt mig på soffan och tänkt samma tanke, vaknat 3 timmar senare och funderat på varför jag inte la mig i sängen 😂
 
Hade det varit jag hade jag lagt mig på soffan och tänkt samma tanke, vaknat 3 timmar senare och funderat på varför jag inte la mig i sängen 😂
Skulle kunna hända lovar, det brukar sluta så men idag måste jag sova i sängen för ska iväg på provtagning tidigt i morgon bitti 🤣 Så ska hasa mig till sängen!
 
Skulle vilja buda hem någon överraskning till morföräldrarna. De är ensamma mest hela tiden och skulle vilja komma med en liten överraskning men kommer inte på något annat än blommor... Funderade på lite lyxiga saker från Ica, och betala hemkörning men de kör inte ut i deras område :(
 
Skulle vilja buda hem någon överraskning till morföräldrarna. De är ensamma mest hela tiden och skulle vilja komma med en liten överraskning men kommer inte på något annat än blommor... Funderade på lite lyxiga saker från Ica, och betala hemkörning men de kör inte ut i deras område :(

Kolla typ godisboxen.se om du hittar något litet som skulle kunna passa kanske? Brukar jag och mina vänner skicka till varandra ibland för att pigga upp tillvaron lite. :D Det finns andra sajter som erbjuder liknande presentboxar också, med kanske lite mer lyxiga saker.
 
Tittar på idrottsgalan. Tycker lite synd om mig själv. Har skoskav ett par kängor som jag haft i två tre år :mad: . Märkligt kände inget igår. Ja ja det går över.
 
Härlig vinterkväll! 😍. Först pulkaåkning bakom min älskade guldhäst som tyckte det var superskoj; brallade som en tok när hon fick galoppera lite, buspålla! 😄 (Jag satt på sparkavstånd). Säkert en del extra energi med när vi mest skrittat barbacka förra veckan 😄, blir ju lite som det blir när det är vinter med allt vad det innebär ☺. Såååå kul vinteraktivtet 🤩😍. Sen mysigt att soffhänga med älsklingen till Farmen och tänd brasa 😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
676
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
562
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
302
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 556
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp