Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Det blidde visst vinter!

_20201231_120650.JPG
 
Vi har också fått snö i natt och just nu snöar det för fullt :) Trevlig ridtur med kompisen förut och nu blir det lite lunch innan jag ska gå ut och städa åt kaniner och fixa stallet inför att hästarna ska in senare i em.

Kompisen tog en bild på oss när hon red bakom förut :love:
E72586BD-5685-4782-97FA-444E964BB1B2.jpeg
 
Försöker analysera mig själv på 2-3 A4. Pappan skulle bara tömma baljan ute och sen komma in. Det är en timme sedan. Jag frågade om han kunde städa hönshuset eftersom han ändå är ute men ”han känner inte för det rent mentalt”. Tänk om jag också bara kunde välja de saker i hushållet jag ”känner för” 🙄
 
Avslutade året med en längre skritt runda med herr Trulis. Just nu är de snöblandat kladd överallt så han har svårt och få fäste i skiten, men grusvägarna var fina iaf 🤷🏻‍♀️ Nu handla lite och sen hem och svira om för nyår med syster och hennes lilla familj ❤️
4630D5A2-1CB6-4687-B559-1FAB8BC843BC.jpeg
 
Sambon kom precis hem från fiskdelin. Vi hade förbeställt tre skaldjursplatåer, men det hade tydligen varit extremt rörigt, stressad personal, massa folk och lång väntetid. Två gånger fick hon gå tillbaka då hon fick för lite varor. Slutade med att vi fick hem skaldjur för ungefär fem-sex personer samt att hon slängde i en hel ost också. Alltså det är så mycket mat 🙈
Den som tog betalt slog in fel pris också så vi betalade typ en tredjedel av vad det skulle kostat egentligen plus att vi då fick massa extra. Snälla är dom i alla fall, även om jag hoppas att de ordnar upp det lite bättre till nästa år 😅
 
Försöker analysera mig själv på 2-3 A4. Pappan skulle bara tömma baljan ute och sen komma in. Det är en timme sedan. Jag frågade om han kunde städa hönshuset eftersom han ändå är ute men ”han känner inte för det rent mentalt”. Tänk om jag också bara kunde välja de saker i hushållet jag ”känner för” 🙄

Vilken sabla planta. Är det långt kvar tills du har stället för dig själv? Sådana energitjuvar är bäst att ha på avstånd... :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kan inte människor gå i ide, när högt utvecklade djur som björnar, kan? Någon läkare/biolog som kan förklara? Visst vore det...
Svar
14
· Visningar
668
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
512
Senast: Luff
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Törnrosa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 380
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp