Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sååå nervös. Men sååå glad.
Blir två konserter nästa år (Halestorm och Rammstein). Har dock ingen att gå med så kommer gå själv. Nackdelen är att på Halestorm är det inga sittplatser och jag är KORT. Funderar på om det är tillåtet att ta med en stege.. 🤔
 
Var visst inte bara jag som tyckte det var lite väl vidrigt varmt idag, häst hade svettats ordentligt i hagen och var väldigt tacksam för att komma in; jag hade först tänkt gå ner till badet direkt men pållan ville inte lämna stallet så jag lyssnade på min häst, svalkade av henne och lät henne slappna av en timme, hon rentav somnade med mulen i krubban, älskade hästen ❤. Sen promenerade vi den korta biten ner till sjön och svalkade oss, precis lagom och svansällskap 😍. Det hade kommit 2 ponnyer som hyrt boxar över natten som hade hopptävlat i 35 graders värme idag; inte avis 🥵. Tog med middag hem från pizzerian; sommarsallad åt mig såklart 😁 och så film som sambon valde 😊. Men nu är det bäst att duscha och slänga mig i sängen innan jag somnar på soffan 😅.
 
Tack! :heart Härligt, min lösning är mest hoppa ut genom fönstret just nu så bra att ha nåt mer rimligt alternativ på listan!
😁 ja akupunktur är lite mer rationellt ;) Det kan även hjälpa med åksjuketabletter, men jag tvärslocknar på dem. Okej jag var inte illamående men jag sov 24 h 🙄 Men det kan vara värt att prova. :) Gröna äpplen fungerade för mig också 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
233
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 939
Senast: Inte_Ung
·
Svar
715
· Visningar
37 420
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp