Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på mina musiklistor på YT och återfann en låt som får mig att nästan vilja gråta av hur vacker den är 😭 Om jag skulle någon gång gifta mig så skulle den vara underbar :heart
@Voeux jag kom genast tänka på er två!! 💘
 
Senast ändrad:
Glöm inte toalettpapper! :D
Det är med :D Har även med andra tråkigheter som myggmedel, plåster, sårtvätt, alvedon, vätskeersättning, fästingplockare... Får se om kameran åker med eller inte. Den väger en del, men samtidigt är packningen väldigt(!) lätt nu eftersom det är så varmt att det inte behöver packas speciellt mycket kläder. Kan t.o.m. skippa hundarnas sovsäck, bara där sparar jag nästan 1kg.
 
Det är med :D Har även med andra tråkigheter som myggmedel, plåster, sårtvätt, alvedon, vätskeersättning, fästingplockare... Får se om kameran åker med eller inte. Den väger en del, men samtidigt är packningen väldigt(!) lätt nu eftersom det är så varmt att det inte behöver packas speciellt mycket kläder. Kan t.o.m. skippa hundarnas sovsäck, bara där sparar jag nästan 1kg.
Tandborste och tandkräm? Vatten?
 
Tandborste och tandkräm? Vatten?
Yep! Har också kollat upp var det går att fylla på vatten. Har även med soppåse, liten handduk, badkläder, ombyte, mat, snacks, de kläder som lär behövas... Har dock inte med tält, men det tar killen jag träffar :D Egentligen har jag nog allt, och det är inte speciellt långt från ställen där det går buss osv OM något skulle gå fel ute, och jag har sällskap och mobil med bra mottagning, möjlighet att ladda mobilen... Nä. Bäst att bara sova nu och se till att vara pigg imorgon.
 
Yep! Har också kollat upp var det går att fylla på vatten. Har även med soppåse, liten handduk, badkläder, ombyte, mat, snacks, de kläder som lär behövas... Har dock inte med tält, men det tar killen jag träffar :D Egentligen har jag nog allt, och det är inte speciellt långt från ställen där det går buss osv OM något skulle gå fel ute, och jag har sällskap och mobil med bra mottagning, möjlighet att ladda mobilen... Nä. Bäst att bara sova nu och se till att vara pigg imorgon.
Låter som att du har koll på allt som behövs! Glöm bara inte hundarna så blir allt bra! :D
 
DEDE66FB-0210-4A56-AC4A-4961A65D644A.jpeg

Ser absolut ut som att Barbapappa dött en lång och plågsam död i mitt badrum 😏
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
166
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
342
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 897
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp