Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar verkligen brittiska dokumentärer där man följer folk på en viss arbetsplats via kameror fästa på väggarna och så, jag gillade den som de hade om en skola ett tag, och den där man följer ambulansförare och den på en akutmottagning, och nu dök det plötsligt upp ett nytt likadant. Jippi tänkte jag, vad kul med något nytt :idea:
Det är bara det att det är på en avdelning för dagoperationer - jag fick hålla för ögonen ett par gånger under en operation av en fot 🙈:rofl: Jag gillar dokumentärformen men gud, operationer är inget för mig :rofl:
 
Mycket märkligt... Har fått mail+sms från Instabox om att jag har ett paket på väg från Lyko (och på spårningssidan står det att "mitt paket hanteras hos Lyko"). Jag har inte beställt något 😮
Däremot gjorde jag en beställning 13/6 som är levererad och klar. Undra om det blivit en dublett av ordern? 🤔
Vi fick mail av en kund som beställt saker som skickats i ett paket till terminalen i dennes stad. Nu har hen fått info om att den ska hämta två olika paket i helt fel städer. Den ena 50 MIL bort.
Förra året vid den här tiden tappade postföretaget bort en hel pall på 1 TON. De skyllde på sommarpersonal. Gissar att det kan vara lite samma nu för oss iaf.
 
Tänkte ha lite sovmorgon imorgon då jag trodde jag jobbat klart för den här veckan. Men "råkade" sen tacka ja till jobb under 2 dagar när min andra chef ringde (inte mig emot ;)). Och sen blev det visst ytterligare några timmars jobb imorgon också, så ska vara där 07.30!:sleep:

Sen är jag nervös/stressad över att det är dags för första vaccinsprutan imorgon. Inte sprutan i sig, men allt runt om, som hur det ska gå till rent praktiskt på plats när man kommer dit osv. :confused: Då är det "bara" lilla apoteket på stan jag ska till? Vad kan gå fel där.

Jaja. Nu ska jag förbereda för morgondagen: plocka fram matlåda ur frysen och fixa iordning smörgås till frukost så allt är klart när jag vaknar som en zombie...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
166
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
342
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 897
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp