Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inkladdad med brunutansol som är för gammal och grön känner jag mig skithet just nu! 👽
Fick världens superhuvudvärk nu lagom till att sambon är borta. Och jag vill inte massera mig själv iom vill inte förstöra brunutansolen.. 🙄:laugh:
 
Vi har just kommit hem fran en mycket trevlig lunch med son och sonhustru som kom hit och hamtade oss innan vi akte till ett favorit stalle i sta'n. Sedan fixade sonen min printer som jag inte fick igang, en "baby" camera (nu ska odagan som ibland snor fran banken i koket antligen lara sig :devil:) som ocksa vagrade och ipaden som behovde stallas om lite.
Han skruvade ocksa isar och bytte batterier i en grej och var allmant hjalpsam och trevlig. Dessutom bjod han pa mat. :p

Nu ar jag sa trott att jag nog tar en napp ... 😴
 
Jag vill sooooova! Inte ens en lång dusch och mkt svart te hjälpte. Hunden är lika llert hon med idag. Hon gick inte upp förrän maten landade i skålen.
Åh, vad jag är avundsjuk på morgonpigga individer. Jag vill mest bara dräpa allt jag ser fram till ca kl 9-10.
 
Sovit bra och inga mardrömmar i natt :up:
Däremot drömde jag att jag hittade en övergiven kyckling på vägen som jag så klart tog hand om :D Nej, jag är inte alls kycklingmamma just nu. :angel:
Blir en lugn dag idag med. jobb nästa vecka, men det känns skönt! Är hyfsat lugn period, jag vet vad jag ska göra och det är inte jobbet som är anledningen till att jag är trött. Det känns väldigt skönt!
 
Sol idag med lagom kul att de fina vädret kommer när jag ska börja jobba igen . men paus från solandet idag och hjälpa min bror som bygger uteplats. får komma med fixa till han med
 
Ska dricka kaffe på frukosten :).

Sen ev ner på "stan" en sväng innan jobbet... ni kan väl önska mig lycka till att en bh jag provade, men var för sen att bestämma mig om igår i grannstaden finns även här hemma på rea o i min strlk... oddsen känns sådär, men...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 923
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 037
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 200
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 649
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp