Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser ut som om jga måste jobba på måndag och 2 dagar på sista semesterveckan :cautious: Såå typiskt får mer svar i nästa vecka.

Jag behöver de här 4v.. annars så tar jag bara 3 och tar 2v i höst/vinter sådeså! Har än så länge bara 15 sparade dagar att ta ut.

Bara så segt. Tur att jag inte ska resa bort eller något sådant.
 
Fnissar hysteriskt åt att facebook sträckt upp en användare som visade bilder av sin flöunge - som är till salu. Bilderna bröt tydligen mot reger om naket och sexuellt innehåll :rofl:

Nåväl det nämndes ju en "stallion" som är "hot". Så vad vet jag, det kanske är upphetsande hos fb. 😂
 
Jag borde åka en sväng till Örebro men är inte det minsta peppad på det. Det finns så mycket annat jag också borde göra...
 
DDCF2CCF-DA2C-480C-8EA0-21519EEC3AF3.jpeg

I blåbärsskogen med mina 391 nya ivriga bekanta (myggor!) :cautious:
 
Sitter i soffan och dricker svart vinbärssaft. Skickade sms till ena favoritkollegan och frågade om han ville med och bada, men som väntat så tycker han inte om sådant :p Så, det blir soffa och tour de france på tv istället.
 
Jag är i Örebro, tröstäter glass och är besviken. Av 3 grejer jag skulle ha så kunde jag bara köpa broderigarnet. Övriga saker var antingen slut eller hade utgått ur sortimentet.
 
Ska bjuda på ugnsbakad lax ikväll men ser nu i receptet att den ska stå i kylskåpet först i tre timmar efter insmörjd med socker och salt och sedan sköljer man av den efter tre timmar. Kan man hoppa över detta moment tro?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 019
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 189
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 609
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp