Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grannen skulle på arbetsintervju. Vill verkligen att hon ska få ett jobb så hon har ngt annat för sig om dagarna än att spela hiphop och röka. Därför ryckte jag ut, stylade henne lite corporate och gav henne ett typ ”manus” att förhålla sig till. Intervjun verkade gått bra. Tänker fira detta med ett glas vin (dock ej med grannen).
 
Har de snyggaste kompisarna! (Yes bilden är godkänt att publiceras ;) )

33039
 
Fick vänta en timme på bussen, eller ja den kommer om 10 min
Men risken för åska plus att jag handlade lite gjorde att jag valde att vänta
Väl hemma ska jag bara utfodra djur och sen kolla tv
 
Är uppe och hoppar nu :D . har redan väckt särbon och sagt upp och hoppa du med . Han har de inte lätt med mig alltid, men han tycker om mig ändån:D:heartD
 
Vad ska man hitta på idag?
Ska kolla till hästarna strax efter lunch, men sen då? Och innan det? Suck, jag har redan tråkigt. Får nog sätta mig och sy lite. Men vad sjutton ska jag sy?

Får fundera över en kopp kaffe.
 
Plågan är väck för den här gången :banana: och jag försöker klura ut hur f.n jag ska fixa ToR till det där inhoppsjobbet. Har ju som arbetslös mamma en skapligt tight budget som sällan medger några avsteg och den resan blir ett skapligt avsteg :meh:
 
Plågan är väck för den här gången :banana: och jag försöker klura ut hur f.n jag ska fixa ToR till det där inhoppsjobbet. Har ju som arbetslös mamma en skapligt tight budget som sällan medger några avsteg och den resan blir ett skapligt avsteg :meh:

Men så skönt! :up: Hoppas det ordnar sig med transporten också :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 854
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 152
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 419
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp