Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite konstigt att inte ha någon hund att ta hänsyn till de närmsta dagarna men å andra sidan har jag mina syskonbarn att gosa med. Det går att klicka in en ettårig människobebis också, bara han vill ha korv. 😂
Liseberg idag, Falkenberg imorgon och stan på fredag! 😁 Fira ettåring på lördag och sen hem söndag, hämta Ville och fira 17 åring på måndag. 😍
 
Sen frukost i sann semesteranda :love:

211A578F-46A3-4D31-B0B1-66F88133BFF1.jpeg
 
Jag är extremt uttråkad nu. Det idiotåskar ute och strömmen har farit någon annanstans. Strömmingen blev väl rädd för åskan antar jag..... Men det betyder inget kaffe och jag är så jäkla kaffesugen. Vedspisen kan jag inte använda då det är lock för skorstenen (Jäkla kajor). Jag vill inte gärna gå upp på taket och öppna när det åskar. Dessutom är jag sugen på att antingen köra motorcykel eller spela på datorn men det blir svårt. Jag hoppas det drar över snart så att jag åtminstone kan få min kopp kaffe. ☕ Kanske svärfar borta i byn har en kopp över...
 
Försöker strukturera mitt liv genom att skapa tavlor på Trello, lyssnar på Sommar i P1 och slösurfar lite här på Buke och på bloggar. Varför bara göra en sak i taget liksom..
 
Tog en lästimme på jobb och resultatet blev att jag skrämde upp mig själv med hjälp av spökhistoria för tioåringar :meh: Note to self: Inga spökhistorier vid ensamarbete :D

Gjorde samma för några år sedan när jag sat själv i lunchrummet och läste skräckis mitt på jusa dagen. Lyckades skrämma upp mi g själv och var tvungen att sluta läsa :rofl: Jag älskar dock skräckisar ser gärna på dem när jag är ensam hemma själv. Ja det måste vara något fel på mig :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 924
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 039
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 203
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 649
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp