Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej... jag babblar tydligen för mycket. Ja, jag är en pratkvarn. Men man kan inte beskylla mig för att babbla (skriva) för mycket när man själv frågat mig tusen frågor som jag bara försökt svara på. Det känns faktiskt inte helt rätt! Jag försökte bara vara trevlig och svara på frågorna jag fick, men visst. Jag hade ju kunnat ignorera dem, fast då hade jag väl varit otrevlig, tyst och tråkig istället?

Det är just sånt här som får mig att tveka på mig själv och att känna mig dålig. Hur jag än hade gjort hade det ändå varit fel, eller? :confused:
 
Okej... jag babblar tydligen för mycket. Ja, jag är en pratkvarn. Men man kan inte beskylla mig för att babbla (skriva) för mycket när man själv frågat mig tusen frågor som jag bara försökt svara på. Det känns faktiskt inte helt rätt! Jag försökte bara vara trevlig och svara på frågorna jag fick, men visst. Jag hade ju kunnat ignorera dem, fast då hade jag väl varit otrevlig, tyst och tråkig istället?

Det är just sånt här som får mig att tveka på mig själv och att känna mig dålig. Hur jag än hade gjort hade det ändå varit fel, eller? :confused:
Det finns dom som aldrig tvekar att tycka att det man gör är fel, hur man än gör. Lägg ingen energi på dessa personer.
Svarar man artigt på de frågor man får kan man inte samtidigt prata för mycket. Då måste den som klagar faktiskt bestämma sig om den VILL ha svar på frågorna eller ej och det är inte ditt fel (eller problem). Så ta inte åt dig av en sådan person är mitt råd, gör som en hund - pinka på det och gå vidare!
Så ser jag det (utan att veta någon bakgrund annat än det du skrivit ovan). :heart
 
Okej... jag babblar tydligen för mycket. Ja, jag är en pratkvarn. Men man kan inte beskylla mig för att babbla (skriva) för mycket när man själv frågat mig tusen frågor som jag bara försökt svara på. Det känns faktiskt inte helt rätt! Jag försökte bara vara trevlig och svara på frågorna jag fick, men visst. Jag hade ju kunnat ignorera dem, fast då hade jag väl varit otrevlig, tyst och tråkig istället?

Det är just sånt här som får mig att tveka på mig själv och att känna mig dålig. Hur jag än hade gjort hade det ändå varit fel, eller? :confused:
Yep. Så är det enligt vissa personer. Bäst är att begränsa kontakten med dem så mycket som det går. Jag vet inte hur många gånger jag fått höra att jag är "för mycket" av allt möjligt och jag har hört både "för pratig" och "tråkigt tyst". I sällskap av personer som tycker om mig för att jag är jag så blir det aldrig så och det är otroligt skönt.
 
740A67E4-AE40-4407-AAA8-AD9049FAAC7A.jpeg


@godisklubba
 
Jag skulle till kliniken med pållen för att kolla en grej, på vägen flyger ena hjulet på släpet av, enaxlat..... Som tur var, var det på en 60-väg. Det gick till slut bra, men jag är helt utmattad nu :(
 
Jag skulle till kliniken med pållen för att kolla en grej, på vägen flyger ena hjulet på släpet av, enaxlat..... Som tur var, var det på en 60-väg. Det gick till slut bra, men jag är helt utmattad nu :(

Fy vad hemskt det ar.
Jag fick en dacks explotion pa mitt langa "goosneck" tva axlade slap for flera ar sedan. Ett dack exploderade, rev sonder metall som da satte sig i nasta dack som ocksa exploderade, med tva hastar i. Jag far fortfarande hjartklappning nar jag tanker pa det.
 
Nu MASTE jag verkligen starta dagen om jag ska hinna med det jag maste i dag. Forst ska hundarna ata medan jag gor mig i ordning, sedan ska de motioneras innan jag ska ata lunch med familj pa favorit Cajun stallet i stan. Efter det lar det inte handa sa mycket mer i dag. :cautious:
 
Jag är extremt uttråkad nu. Det idiotåskar ute och strömmen har farit någon annanstans. Strömmingen blev väl rädd för åskan antar jag..... Men det betyder inget kaffe och jag är så jäkla kaffesugen. Vedspisen kan jag inte använda då det är lock för skorstenen (Jäkla kajor). Jag vill inte gärna gå upp på taket och öppna när det åskar. Dessutom är jag sugen på att antingen köra motorcykel eller spela på datorn men det blir svårt. Jag hoppas det drar över snart så att jag åtminstone kan få min kopp kaffe. ☕ Kanske svärfar borta i byn har en kopp över...

Svärfar och svärmor hade mycket gott kaffe och fika. Tur att jag har dem när dagarna blir långtråkiga.:D:up:
 
Sjukdag troligen orsakad av dålig matlåda.
Har nu en uttråkad 7 åring och en 6 mån som börjat kunna sitta själv
 
Jag skulle till kliniken med pållen för att kolla en grej, på vägen flyger ena hjulet på släpet av, enaxlat..... Som tur var, var det på en 60-väg. Det gick till slut bra, men jag är helt utmattad nu :(

Usch, det har jag med varit med om. Riktigt otäckt! Jag är glad att min häst var så cool, hon bara stod och tittade i ett snett släp.
 
Börjar sakta men säkert "koppla bort" mig från mitt fd jobb. Har precis laddat upp allt jag behöver i dokumentsväg på min privata Drive och håller just nu på att blåsa laptopen som ska lämnas tillbaka. I morgon går jag och lämnar den, nycklarna och lite annat. Dags att stänga dörren till ett två år långt kapitel i mitt liv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 886
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 006
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 188
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 606
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp