Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dax för att fylla på igen
20190719_113923.jpg
 
Jättemånga bryr sig. Blir alltid 20 frågor när någon ny ser mina händer :(

Helt otroligt.

Jag ska villigt erkänna att det var först nu jag fick reda på att det var en sjukdom jag trodde det bara var pigmentförändring sen födseln. typ som leverfläckar. En barndomsvän till mig har detta men tror aldrig någon uppmärksammat det. Beklagar
 
Måste iväg och posta ett paket. Kanske handla något gott också. Migrän på gång, tredje dagen i rad. De tidigare dagarna har det släppt av sig själv i alla fall. Hoppas på samma tur idag.
 
Heja mig. Varit på semester. Sensorn varnade att nu är den snart slut. Räknade kallt med att den tar slut dagen efter jag är hemma. Kom plötsligt på att jag kanske inte har fler hemma.

Ringde och mycket riktigt alla använda :meh:

Bara jag liksom. Dessutom i juli så varning på eventuell försening av leverans :angel:
 
Heja mig. Varit på semester. Sensorn varnade att nu är den snart slut. Räknade kallt med att den tar slut dagen efter jag är hemma. Kom plötsligt på att jag kanske inte har fler hemma.

Ringde och mycket riktigt alla använda :meh:

Bara jag liksom. Dessutom i juli så varning på eventuell försening av leverans :angel:

Vad har du för någon? Kan ju skicka en om vi har samma :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
11
· Visningar
749
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 856
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 152
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 422
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Sminktråden
  • Boräntorna

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp