Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@godisklubba Vi är i Göteborg just nu, även om det är folk så är det inte hysteriskt, Liseberg kan det vara mycket folk på i och med att det är lördag och många lag avslutar på Liseberg. Men i övrigt är det ganska lugnt på Liseberg under Gothia veckan, 20 min var de längsta köerna i onsdags. :)
Låter skönt att höra! 20min känns ändå överkomligt, det har ju varit värre liksom :)

Jag hoppas bara på att slippa panikångest imorgon - då är jag nöjd med dagen :)
 
Var smart och tog större delen av hundflocken på en morgonpromenad vid 8, det var nästan 20 grader då så det kommer nog bli väldigt varmt idag.

Nu sitter vi i skuggan på altanen så jag får dricka mitt morgonkaffe :)

5B34A7E1-58B5-439F-B149-A0A5AC8A7D52.jpeg
 
Har beslutsångest (som vanligt). Råkade få syn på en klänning i webshop som är jättefin och precis sådan modell som jag tror att kan passa mig utmärkt. Meeen översta lagret tyg i kjolen är tyll, vilket gör att jag inte direkt tycker att den känns som en vardagsklänning och då är frågan om den någonsin kommer användas... Den är dock helsvart och i övrigt väldigt neutral, så någon festklänning är det inte riktigt heller. Ska jag köpa eller inte?
 
Har beslutsångest (som vanligt). Råkade få syn på en klänning i webshop som är jättefin och precis sådan modell som jag tror att kan passa mig utmärkt. Meeen översta lagret tyg i kjolen är tyll, vilket gör att jag inte direkt tycker att den känns som en vardagsklänning och då är frågan om den någonsin kommer användas... Den är dock helsvart och i övrigt väldigt neutral, så någon festklänning är det inte riktigt heller. Ska jag köpa eller inte?
Är du tveksam så är det nog inte rätt klänning för dig tyvärr. Om den inte är så billig att du känner att du kan chansa förstås?
 
Har beslutsångest (som vanligt). Råkade få syn på en klänning i webshop som är jättefin och precis sådan modell som jag tror att kan passa mig utmärkt. Meeen översta lagret tyg i kjolen är tyll, vilket gör att jag inte direkt tycker att den känns som en vardagsklänning och då är frågan om den någonsin kommer användas... Den är dock helsvart och i övrigt väldigt neutral, så någon festklänning är det inte riktigt heller. Ska jag köpa eller inte?

”Vardagsklänning”? :cautious:
Varje dag är en potentiell lördag
 
Är du tveksam så är det nog inte rätt klänning för dig tyvärr. Om den inte är så billig att du känner att du kan chansa förstås?
Alltså, jag är vandrande beslutsångest. Jag tror inte att jag kan köpa ens enkla strumpor utan att tveka massor på om jag verkligen ska ha dem eller inte och hade jag väntat på att känna mig säker på något inköp, då hade jag fått gå runt näck :o Men jo, den är billig tack vare rea. Vet dock inte om frakten är gratis. Hade det varit fri frakt och fri retur hade jag köpt och skickat tillbaka om den inte var bra.

”Vardagsklänning”? :cautious:
Varje dag är en potentiell lördag
Hahaha, jag misstänkte att något liknande svar skulle kunna komma från dig :D

Vän sitter nu och säger att jag borde köpa den, för att ha åtminstone om jag går på AW med kollegorna eller något. Ska ta en promenad och fundera lite till :p
 
Sitter och väntar på att min mobil ska få lite mer batteri innan jag promenerar in till centrum. Ska köpa lite fler kassar och lådor att kunna packa i. Sådant vemod, är pepp på nya äventyr men vill verkligen inte flytta av ön!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 047
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 203
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 655
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp